Prezes Huawei CBG Richard Yu komentuje: - Nasza firma stale odnotowuje znaczny wzrost, plasując się powyżej średniej i docierając na rynki premium na całym świecie. Te wyniki świadczą o silnej pozycji marki Huawei oraz dynamice, którą zawdzięczamy naszym przełomowym produktom wysokiej klasy, wpisującym się w oczekiwania wymagających konsumentów naszych czasów.
Według danych IDC w pierwszym kwartale 2017 r. udział Huawei w światowym rynku smartfonów wzrósł do 9,8 %. Odpowiada za to rosnąca sprzedaż smartfonów klasy średniej i wyższej w kluczowych regionach świata. W Chinach firma Huawei mogła pochwalić się udziałem w rynku na poziomie 22.1% oraz zwiększeniem dostaw o 24% w porównaniu do minionego roku. W Europie także odnotowano szybkie wzrosty – Huawei zyskało 18% rok do roku, najlepsze wyniki odnotowując w Europie Środkowej i Wschodniej oraz krajach skandynawskich. Grupa Huawei CBG ma na koncie też duże osiągnięcia na rynkach Azji i Pacyfiku, m.in. w Tajlandii, Malezji, Japonii, Korei Południowej i Rosji. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez GfK i Sino, urządzenia z linii Honor znalazły się w Chinach na pierwszym miejscu pod względem liczby smartfonów sprzedawanych przez Internet oraz przychodów w okresie styczeń–maj 2017 r.
Te wzrosty przełożyły się na pozycję Huawei jako marki premium o światowej renomie. W 2017 r. marka Huawei uplasowała się na 49. miejscu w rankingu 100 najcenniejszych marek świata BrandZ na 88. pozycji w zestawieniu magazynu Forbes oraz na 40. pozycji wśród najcenniejszych marek świata Brand Finance Global 500.
Urządzenia Huawei spotykają się z pozytywnym przyjęciem ze strony użytkowników z całego świata, ponieważ każde z nich to gwarancja jakości, pozytywnych doświadczeń i innowacyjność – tłumaczy Yu. Huawei oferuje solidny ekosystem urządzeń konsumenckich obejmujący popularne smartfony, tablety, galanterię elektroniczną a od niedawna także komputery PC. Konsumenci mają pewność, że urządzenia premium marki Huawei spełnią ich wysokie wymagania.
Wraz z umocnieniem pozycji marki Huawei ewoluować będzie także strategia sprzedażowa firmy. Huawei planuje rozwój sieci detalicznej – do końca 2017 r. liczba sklepów na całym świecie ma sięgnąć 56 tysięcy, podczas gdy w maju 2016 r. wynosiła 35 tysięcy. Firmowe placówki mają odzwierciedlać luksusowy wizerunek marki najwyższej klasy, który Huawei buduje we wszystkich zakątkach globu.
Znaczący wzrost w Europie Wschodniej
Z 50% wzrostem (pierwsza połowa 2017r. – 20.2% i pierwsza połowa 2016r. – 13.5%) w Europie Wschodniej Huawei umacnia silną pozycję rynkową w tej części Europy. Firma osiągnęła kolejny ważny przełom w zrównoważonym rozwoju i utrzymaniu się na czołowej pozycji na rynku.
Huawei patrzy w przyszłość i zamierza utrzymywać tendencję wzrostową, proponując kolejne innowacje w zakresie sztucznej inteligencji i systemów uczących się – to one wprowadzą technologię w nową „erę smart”. Ambicją CBG jest oferować inteligentne urządzenia, wyprzedzające potrzeby użytkowników i organicznie dostosowujące się do ich stylu pracy i życia.
Piętnaście globalnych ośrodków badawczo-rozwojowych oraz 36 centrów innowacji pracuje nad nowymi technologiami takimi jak czujniki, metody zarządzania danymi i ulepszenia w chipsetach Kirin, które powstały po to, aby umożliwić wprowadzenie na rynek tego nowego rodzaju funkcjonalności. Opracowując innowacyjne rozwiązania Huawei współpracuje z najważniejszymi graczami w branży, takimi jak Leica, Dolby, Microsoft, Intel i Google.
Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej
Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze
Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcejHuawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży
Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcejHuawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud
Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok
HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej