Prezes Huawei CBG Richard Yu komentuje: - Nasza firma stale odnotowuje znaczny wzrost, plasując się powyżej średniej i docierając na rynki premium na całym świecie. Te wyniki świadczą o silnej pozycji marki Huawei oraz dynamice, którą zawdzięczamy naszym przełomowym produktom wysokiej klasy, wpisującym się w oczekiwania wymagających konsumentów naszych czasów.
Według danych IDC w pierwszym kwartale 2017 r. udział Huawei w światowym rynku smartfonów wzrósł do 9,8 %. Odpowiada za to rosnąca sprzedaż smartfonów klasy średniej i wyższej w kluczowych regionach świata. W Chinach firma Huawei mogła pochwalić się udziałem w rynku na poziomie 22.1% oraz zwiększeniem dostaw o 24% w porównaniu do minionego roku. W Europie także odnotowano szybkie wzrosty – Huawei zyskało 18% rok do roku, najlepsze wyniki odnotowując w Europie Środkowej i Wschodniej oraz krajach skandynawskich. Grupa Huawei CBG ma na koncie też duże osiągnięcia na rynkach Azji i Pacyfiku, m.in. w Tajlandii, Malezji, Japonii, Korei Południowej i Rosji. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez GfK i Sino, urządzenia z linii Honor znalazły się w Chinach na pierwszym miejscu pod względem liczby smartfonów sprzedawanych przez Internet oraz przychodów w okresie styczeń–maj 2017 r.
Te wzrosty przełożyły się na pozycję Huawei jako marki premium o światowej renomie. W 2017 r. marka Huawei uplasowała się na 49. miejscu w rankingu 100 najcenniejszych marek świata BrandZ na 88. pozycji w zestawieniu magazynu Forbes oraz na 40. pozycji wśród najcenniejszych marek świata Brand Finance Global 500.
Urządzenia Huawei spotykają się z pozytywnym przyjęciem ze strony użytkowników z całego świata, ponieważ każde z nich to gwarancja jakości, pozytywnych doświadczeń i innowacyjność – tłumaczy Yu. Huawei oferuje solidny ekosystem urządzeń konsumenckich obejmujący popularne smartfony, tablety, galanterię elektroniczną a od niedawna także komputery PC. Konsumenci mają pewność, że urządzenia premium marki Huawei spełnią ich wysokie wymagania.
Wraz z umocnieniem pozycji marki Huawei ewoluować będzie także strategia sprzedażowa firmy. Huawei planuje rozwój sieci detalicznej – do końca 2017 r. liczba sklepów na całym świecie ma sięgnąć 56 tysięcy, podczas gdy w maju 2016 r. wynosiła 35 tysięcy. Firmowe placówki mają odzwierciedlać luksusowy wizerunek marki najwyższej klasy, który Huawei buduje we wszystkich zakątkach globu.
Znaczący wzrost w Europie Wschodniej
Z 50% wzrostem (pierwsza połowa 2017r. – 20.2% i pierwsza połowa 2016r. – 13.5%) w Europie Wschodniej Huawei umacnia silną pozycję rynkową w tej części Europy. Firma osiągnęła kolejny ważny przełom w zrównoważonym rozwoju i utrzymaniu się na czołowej pozycji na rynku.
Huawei patrzy w przyszłość i zamierza utrzymywać tendencję wzrostową, proponując kolejne innowacje w zakresie sztucznej inteligencji i systemów uczących się – to one wprowadzą technologię w nową „erę smart”. Ambicją CBG jest oferować inteligentne urządzenia, wyprzedzające potrzeby użytkowników i organicznie dostosowujące się do ich stylu pracy i życia.
Piętnaście globalnych ośrodków badawczo-rozwojowych oraz 36 centrów innowacji pracuje nad nowymi technologiami takimi jak czujniki, metody zarządzania danymi i ulepszenia w chipsetach Kirin, które powstały po to, aby umożliwić wprowadzenie na rynek tego nowego rodzaju funkcjonalności. Opracowując innowacyjne rozwiązania Huawei współpracuje z najważniejszymi graczami w branży, takimi jak Leica, Dolby, Microsoft, Intel i Google.
Huawei HUAWEI oraz hiszpańskie instytucje rządowe promują cyberbezpieczeństwo dla środowiska Internetu rzeczy podczas targów MWC 2017
Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress firma HUAWEI, Hiszpański Narodowy Instytut ds. Bezpieczeństwa Cybernetycznego oraz organizacja Red.es opublikowały wspólny raport pod tytułem „Budowy zaufanego i zorganizowanego świata IoT”. czytaj więcejHuawei Huawei wprowadza pierwsze na świecie rozwiązanie sieci rdzeniowej 5G SOC 2.0 do użytku komercyjnego
Podczas trwających już targów Mobile World Congress w Barcelonie, Huawei wprowadził na rynek pierwsze na świecie rozwiązanie sieci rdzeniowej 5G do użytku komercyjnego pod nazwą Service-Oriented Core 2.0 (SOC 2.0). Wersja SOC 2.0 pokaże, w jaki sposób wykorzystać właściwości 5G, bowiem rozwiązanie to nie tylko gwarantuje łączność z siecią dla różnych branż, ale umożliwia także korzystanie z usług na żądanie. czytaj więcejHuawei Nowy HUAWEI WATCH 2 zaprezentowany na Mobile World Congress
Huawei Consumer Business Group zaprezentował zegarekHUAWEI WATCH 2. Urządzenie łączy w sobie możliwości smartfona z inteligentnymi aplikacjami smartwacha. Huawei Watch 2 na zewnątrz wygląda jak elegancki zegarek, a w środku oferuje zaawansowane funkcje sportowe. Nowe rozwiązania zwiększają motywację do trenowana i umożliwiają rejestrowanie bieżących postępów, jakie dają profesjonalne urządzenia do śledzenia osiągniętych wyników. czytaj więcej
Huawei Poznaj HUAWEI P10
Na początku tegorocznej edycji Mobile World Congress Huawei zaprezentował długo wyczekiwanego smartfona P10. Nowe urządzenie z serii P zachwyca designem i nowoczesnym oprogramowaniem. Ale to nie wszystko: nowe smartfony, dostępne w oryginalnych kolorach wyposażono w podwójny aparat drugiej generacji firmy Leica z zaawansowaną funkcją zdjęć portretowych. Po raz pierwszy przedni aparat został opracowany wspólnie z Leica, aby wynieść selfie na zupełnie nowy poziom. Oprócz rewolucyjnego smartfona P10, Huawei zaprezentował także drugą edycję Huawei Watch. czytaj więcejHuawei HUAWEI i Avira ogłosiły partnerstwo na rzecz cyberbezpieczeństwa
HUAWEI, dostawca rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych, podczas RSA Conference w San Francisco zawarł porozumienie o współpracy z firmą Avira, niemieckim producentem programów antywirusowych. Umowa partnerska przewiduje dostarczanie klientom na całym świecie systemów bezpieczeństwa opartych na chmurze obliczeniowej oraz ochronie przed złośliwym oprogramowaniem. czytaj więcejHuawei Prestiżowa iF Design Award dla Huawei Mate 9 Pro
Podczas Międzynarodowego Forum Wzornictwa Przemysłowego 2017 w Hanowerze, Mate 9 Pro został wyróżniony iF Design Award. To prestiżowe odznaczenie zdobyło w sumie aż pięć urządzeń Huawei. Oprócz Mate 9 Pro, docenione zostały także smartfon HUAWEI Nova Plus, tablet HUAWEI MediaPad M3, etui HUAWEI Mate 9 Pro Smart Cover i opaska HUAWEI FIT. czytaj więcejHuawei Nakładka EMUI 5.0 – szybsza niż czysty Android
Wielu użytkowników systemu Android ceni sobie możliwość korzystania z czystego systemu, czyli takiego, w którym producent smartfona nie zainstalował swoich aplikacji. Nie można jednak zapominać, że aplikacje te w kilku przypadkach sprawiają, że urządzenie pracuje stabilniej, działa jak nowe przez wiele długich miesięcy, a dodatkowo wyróżnia się niebanalnym wzornictwem. Przykładem takiej nakładki jest EMUI 5.0, zastosowanej w smartfonach Huawei z serii Mate 9. czytaj więcejHuawei Produkty HUAWEI z linii Small Cell uhonorowane prestiżową nagrodą iF Design Award
Najnowsze produkty HUAWEI z linii Small Cell – LampSite 3.0 oraz AtomCell BTS3912E – zostały wyróżnione nagrodą iF Design Awards podczas tegorocznego iF International Design Forum. Jury konkursu doceniło oba urządzenia m.in. za ich piękno oraz prostotę wzornictwa przemysłowego. czytaj więcejHuawei Dlaczego Huawei Mate 9 Pro działa jak nowy nawet po kilkunastu miesiącach?
Przez wiele lat urządzenia z systemem Android na pokładzie zwalniały po zaledwie kilku miesiącach użytkowania. Wynikało to z ogromnej liczby plików, które tworzył system. Nagromadzenie zbędnych danych powodowało nie tylko spadek wydajności smartfona, ale także skracało czas jego pracy na jednym ładowaniu. Rozwiązaniem problemów jest inteligentny algorytm, zastosowany w HUAWEI Mate 9 Pro. czytaj więcejHuawei Ruszył Mobilny Serwis Huawei
Na ulice Warszawy wyjechał Service Truck. Mobilny serwis Huawei dojedzie do każdego miejsca w Warszawie i przeprowadzi proste naprawy urządzeń Huawei (smartfony, tablety, modemy itp.). W ten sposób Firma ponownie wychodzi naprzeciw potrzebom swoich Klientów. Service Truck to kolejne udogodnienie, obok usługi Hotline i serwisu door-to-door, z którego będą mogli korzystać wszyscy Klienci Huawei. czytaj więcejHuawei HUAWEI oraz hiszpańskie instytucje rządowe promują cyberbezpieczeństwo dla środowiska Internetu rzeczy podczas targów MWC 2017
Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress firma HUAWEI, Hiszpański Narodowy Instytut ds. Bezpieczeństwa Cybernetycznego oraz organizacja Red.es opublikowały wspólny raport pod tytułem „Budowy zaufanego i zorganizowanego świata IoT”. czytaj więcejHuawei Huawei wprowadza pierwsze na świecie rozwiązanie sieci rdzeniowej 5G SOC 2.0 do użytku komercyjnego
Podczas trwających już targów Mobile World Congress w Barcelonie, Huawei wprowadził na rynek pierwsze na świecie rozwiązanie sieci rdzeniowej 5G do użytku komercyjnego pod nazwą Service-Oriented Core 2.0 (SOC 2.0). Wersja SOC 2.0 pokaże, w jaki sposób wykorzystać właściwości 5G, bowiem rozwiązanie to nie tylko gwarantuje łączność z siecią dla różnych branż, ale umożliwia także korzystanie z usług na żądanie. czytaj więcejHuawei Nowy HUAWEI WATCH 2 zaprezentowany na Mobile World Congress
Huawei Consumer Business Group zaprezentował zegarekHUAWEI WATCH 2. Urządzenie łączy w sobie możliwości smartfona z inteligentnymi aplikacjami smartwacha. Huawei Watch 2 na zewnątrz wygląda jak elegancki zegarek, a w środku oferuje zaawansowane funkcje sportowe. Nowe rozwiązania zwiększają motywację do trenowana i umożliwiają rejestrowanie bieżących postępów, jakie dają profesjonalne urządzenia do śledzenia osiągniętych wyników. czytaj więcej