Honor - dla odważnych!
Uosobieniem prawdziwej odwagi w stylu Honor jest Szczepan Karpiel-Bułecka - wielokrotny Mistrz Polski freeskiingu, czyli narciarstwa polegającego na skakaniu na skoczniach i wykonywaniu w powietrzu ewolucji oraz trickach w snowparkach. Szczepan jest także uczestnikiem zawodów Pucharu Świata FIS oraz srebrnym medalistą 23. Zimowej Uniwersjady 2013 roku w Trydencie. - Zgodnie z hasłem „honor for the brave”, chcemy inspirować do podejmowania wyzwań i realizacji śmiałych celów. Szczepan Karpiel-Bułecka jest ucieleśnieniem ducha marki Honor. Dla niego sport to więcej niż pasja. To styl życia, który wymaga od niego wytrwałości i odwagi, ale daje też wielką frajdę. – mówi Dariusz Marnic, Szef marketingu Consumer B.G. Huawei Polska.
Szczepan Karpiel-Bułecka ma za sobą 25 zimowych sezonów. Pasja do tego sportu towarzyszy mu od 2 roku życia, kiedy to pierwszy raz zapiął deski.
- Góry, tricki, skoki to całe moje życie. Freeskiing daje niesamowite poczucie wolności i nie pozwala mi zwolnić tempa. Czasami trudno za mną nadążyć, a ja mam jeszcze wiele planów do realizowania. Dlatego cieszę się,
że w tym roku mogę sięgać po więcej – właśnie z Honorem – dodaje Szczepan Karpiel-Bułecka. Droga do spełniania marzeń nie zawsze jest usłana różami. To właśnie odwaga jest cechą, która napędza do działania. - Bywało różnie. Startowałem w zawodach z połamanymi żebrami, trzy razy złamałem obojczyk, nie mogłem wysiedzieć z połamanymi rękami - nosiło mnie. Studia zmieniałem 3 razy. Najbardziej chciałem pokazać – choćby rodzicom, że ten freeskiing to nie fanaberia, tylko moja zajawka na życie – dodaje.
Współpraca ze Szczepanem Karpielem-Bułecką to jeden z elementów długofalowej kampanii marketingowej marki Honor i wpisuje się w koncepcję #ForTheBrave. Zgodnie z tą ideą, aby osiągać w życiu jak najwięcej, potrzebna jest determinacja i odwaga w działaniu. Cechy te opisują także użytkowników smartfonów Honor.
Działania marketingowe zaplanowane zostały do maja 2017 roku. Jako ambasador, Szczepan Karpiel-Bułecka jest bohaterem filmów na YouTube oraz fan page Honor Polska na Facebooku. Kolejny z nich pojawi się już w środę, 25 stycznia. Zaplanowano także dodatkowe aktywności content marketingowe oraz długofalowe działania PR. Marka Honor jest również sponsorem tytularnym wydarzenia Honor Winter Sports Festival 2017 powered by Huawei, które odbędzie się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej.
Najlepszy smartfon do sportów zimowych
Odwaga, pasja i wytrwałość to wartości nie tylko bliskie ekstremalnym sportom, ale także wpisujące się w cechy falgowca Honora 8. Smartfon wyróżnia się wydajną baterią o pojemności 4000 mAh, która pozwoli korzystać z niego przez cały dzień na stoku. Za pomocą udoskonalonego, wielofunkcyjnego czytnika linii papilarnych, korzystanie z Honora 8 jest wygodne i intyicyjne – tryb aparatu można włączyć jednym dotknięciem palca i mieć pewność, że żadna chwila nie umknie naszej uwadze. Tricki i sportowe ewolucje uwiecznione zostaną na najwyżej jakości zdjęciach, dzięki podwójnemu aparatowi 12Mpx Honora 8. Procesor najnowszej generacji Kirin 950 dotrzyma tempa niezależnie od celów, które postawimy sobie danego dnia.
Honor 8 jest dostępny na polskim rynku w cenie 1999 PLN w kolorach: Midnight Black i Pearl White oraz Sapphire Blue.
Huawei Kiedy kupić pierwszy telefon dla dziecka? Polscy rodzice odpowiadają
Kiedy kupić dziecku pierwszy telefon, w jaki sposób można wykorzystać urządzenie w procesie wychowania i czym kierować się przy jego wyborze? Ponad połowa polskich rodziców zapytanych przez GfK Polonia na zlecenie Huawei wskazało, że 10 rok życia to odpowiedni wiek na podarowanie dziecku pierwszego telefonu. Najważniejszą potrzebą rodziców - stojącą za zakupem urządzenia - jest pozostawanie w stałym kontakcie z dzieckiem. Z badań wynika, że głównymi kryteriami wyboru smartfona dla najmłodszych są: atrakcyjna cena, solidne wykonanie i pojemna bateria. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcejHuawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family
Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcejHuawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei
Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5
Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcejHuawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie
Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech
Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej
Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcejWiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC
– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcejHuawei Kiedy kupić pierwszy telefon dla dziecka? Polscy rodzice odpowiadają
Kiedy kupić dziecku pierwszy telefon, w jaki sposób można wykorzystać urządzenie w procesie wychowania i czym kierować się przy jego wyborze? Ponad połowa polskich rodziców zapytanych przez GfK Polonia na zlecenie Huawei wskazało, że 10 rok życia to odpowiedni wiek na podarowanie dziecku pierwszego telefonu. Najważniejszą potrzebą rodziców - stojącą za zakupem urządzenia - jest pozostawanie w stałym kontakcie z dzieckiem. Z badań wynika, że głównymi kryteriami wyboru smartfona dla najmłodszych są: atrakcyjna cena, solidne wykonanie i pojemna bateria. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcejHuawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family
Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcejHuawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei
Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5
Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcejHuawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie
Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech
Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej
Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcejWiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC
– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej