Honor - dla odważnych!
Uosobieniem prawdziwej odwagi w stylu Honor jest Szczepan Karpiel-Bułecka - wielokrotny Mistrz Polski freeskiingu, czyli narciarstwa polegającego na skakaniu na skoczniach i wykonywaniu w powietrzu ewolucji oraz trickach w snowparkach. Szczepan jest także uczestnikiem zawodów Pucharu Świata FIS oraz srebrnym medalistą 23. Zimowej Uniwersjady 2013 roku w Trydencie. - Zgodnie z hasłem „honor for the brave”, chcemy inspirować do podejmowania wyzwań i realizacji śmiałych celów. Szczepan Karpiel-Bułecka jest ucieleśnieniem ducha marki Honor. Dla niego sport to więcej niż pasja. To styl życia, który wymaga od niego wytrwałości i odwagi, ale daje też wielką frajdę. – mówi Dariusz Marnic, Szef marketingu Consumer B.G. Huawei Polska.
Szczepan Karpiel-Bułecka ma za sobą 25 zimowych sezonów. Pasja do tego sportu towarzyszy mu od 2 roku życia, kiedy to pierwszy raz zapiął deski.
- Góry, tricki, skoki to całe moje życie. Freeskiing daje niesamowite poczucie wolności i nie pozwala mi zwolnić tempa. Czasami trudno za mną nadążyć, a ja mam jeszcze wiele planów do realizowania. Dlatego cieszę się,
że w tym roku mogę sięgać po więcej – właśnie z Honorem – dodaje Szczepan Karpiel-Bułecka. Droga do spełniania marzeń nie zawsze jest usłana różami. To właśnie odwaga jest cechą, która napędza do działania. - Bywało różnie. Startowałem w zawodach z połamanymi żebrami, trzy razy złamałem obojczyk, nie mogłem wysiedzieć z połamanymi rękami - nosiło mnie. Studia zmieniałem 3 razy. Najbardziej chciałem pokazać – choćby rodzicom, że ten freeskiing to nie fanaberia, tylko moja zajawka na życie – dodaje.
Współpraca ze Szczepanem Karpielem-Bułecką to jeden z elementów długofalowej kampanii marketingowej marki Honor i wpisuje się w koncepcję #ForTheBrave. Zgodnie z tą ideą, aby osiągać w życiu jak najwięcej, potrzebna jest determinacja i odwaga w działaniu. Cechy te opisują także użytkowników smartfonów Honor.
Działania marketingowe zaplanowane zostały do maja 2017 roku. Jako ambasador, Szczepan Karpiel-Bułecka jest bohaterem filmów na YouTube oraz fan page Honor Polska na Facebooku. Kolejny z nich pojawi się już w środę, 25 stycznia. Zaplanowano także dodatkowe aktywności content marketingowe oraz długofalowe działania PR. Marka Honor jest również sponsorem tytularnym wydarzenia Honor Winter Sports Festival 2017 powered by Huawei, które odbędzie się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej.
Najlepszy smartfon do sportów zimowych
Odwaga, pasja i wytrwałość to wartości nie tylko bliskie ekstremalnym sportom, ale także wpisujące się w cechy falgowca Honora 8. Smartfon wyróżnia się wydajną baterią o pojemności 4000 mAh, która pozwoli korzystać z niego przez cały dzień na stoku. Za pomocą udoskonalonego, wielofunkcyjnego czytnika linii papilarnych, korzystanie z Honora 8 jest wygodne i intyicyjne – tryb aparatu można włączyć jednym dotknięciem palca i mieć pewność, że żadna chwila nie umknie naszej uwadze. Tricki i sportowe ewolucje uwiecznione zostaną na najwyżej jakości zdjęciach, dzięki podwójnemu aparatowi 12Mpx Honora 8. Procesor najnowszej generacji Kirin 950 dotrzyma tempa niezależnie od celów, które postawimy sobie danego dnia.
Honor 8 jest dostępny na polskim rynku w cenie 1999 PLN w kolorach: Midnight Black i Pearl White oraz Sapphire Blue.
Huawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017
Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.czytaj więcej
Huawei Huawei przewiduje, że do końca 2018 roku powstanie 100 komercyjnych sieci ze 150 mln połączeń
Zdaniem Huawei, technologie sieciowe Narrowband-IoT (NB-IoT) są już na tyle dojrzałe, że mają własny szybko rosnący ekosystem i oczywistą wartość biznesową. Tylko w 2017 roku powstało 39 komercyjnych sieci z 500 tys. stacji bazowych i 100 mln połączeń dla NB-IoT. Firma przewiduje, że do końca bieżącego roku powstanie kolejne 100 takich sieci z 1,2 mln stacji bazowych oraz 150 mln połączeń. czytaj więcejHuawei Premiera Huawei P20 Pro i Huawei P20 - fotografia mobilna wspomagana sztuczną inteligencją
Podczas wyjątkowej premiery, która odbyła się dziś w Grand Palais, Huawei zaprezentował najbardziej wyczekiwane smartfony: Huawei P20 i Huawei P20 Pro. Huawei P20 Pro wyposażony jest w pierwszy na świecie aparat z trzema obiektywami, stworzony we współpracy z Leica. W obu urządzeniach zastosowano niespotykane dotąd rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, dzięki którym uzyskano zupełnie nowe, zapierające dech w piersiach możliwości fotograficzne. czytaj więcejHuawei Huawei liderem sprzedaży tabletów w Polsce
Marka Huawei, która odnosi sukcesy na rynku smartfonów, cieszy się coraz większą popularnością także w segmencie tabletów. Jak wynika z najnowszych danych GfK Polonia, w ostatnim roku Huawei podwoił swoją sprzedaż i został nowym liderem całego segmentu. Firma powinna umocnić swoją pozycję w kolejnych miesiącach za sprawą nowego tabletu Huawei MediaPad M5 10. czytaj więcejHuawei Bajkowy motyl zagościł w centrum Warszawy
Pierwszy dzień wiosny zaskoczył warszawiaków niespotykanym zjawiskiem. W samym centrum stolicy, na budynku Cepelii przy Rondzie Dmowskiego zagościł zjawiskowy motyl o niespotykanych rozmiarach. Trzymetrowy i niezwykle kolorowy – jest zapowiedzią kampanii promującej nową serię smartfonów Huawei P20. Ich globalna premiera odbędzie się 27 marca w Paryżu. P20 to smartfony, które wyniosą mobilną fotografię na nieosiągalny dla innych telefonów poziom i będą inspirować do odkrywania magicznego świata fotografii w myśl hasła #seemooore. czytaj więcejHuawei Huawei wprowadza na rynek komercyjne rozwiązania 5G
Yang Chaobin, dyrektor Huawei 5G Product Line, zaprezentował pełną gamę rozwiązań sieciowych sieci E2E (end-to-end) 5G opartych na standardzie 3GPP. Obejmują one stację bazową, sieć rdzeniową i urządzenia brzegowe oraz terminale umożliwiające dostęp do bezprzewodowego szerokopasmowego Internetu. Produkty Huawei są na ten moment jedynymi dostępnymi rozwiązaniami w branży ICT zapewniającymi możliwość obsługi 5G E2E. czytaj więcejHuawei Wyniki najnowszego badania na temat postaw Polaków wobec sztucznej inteligencji, zaprezentowane na kongresie Huawei Rozmowy o Przyszłości
Wśród Polaków rośnie świadomość istnienia sztucznej inteligencji, ale mała jest ich wiedza na temat jej praktycznych zastosowań – wynika z badania przeprowadzonego przez InFuture Institute na zlecenie Huawei. 43% konsumentów uważa, że sztuczna inteligencja ułatwi ludziom życie, pełniąc rolę swego rodzaju osobistego asystenta. Przedstawiciele firm stwierdzili z kolei, że AI doprowadzi przede wszystkim do powstania zupełnie nowych zawodów. Spośród zbadanych przedsiębiorstw, 1/3 ma za sobą wdrożenia rozwiązań z tego zakresu, a aż 85% z nich przekonanych jest o pozytywnym wpływie AI na prowadzone działania. czytaj więcejHuawei Huawei przewiduje, że do końca 2018 roku powstanie 100 komercyjnych sieci ze 150 mln połączeń
Zdaniem Huawei, technologie sieciowe Narrowband-IoT (NB-IoT) są już na tyle dojrzałe, że mają własny szybko rosnący ekosystem i oczywistą wartość biznesową. Tylko w 2017 roku powstało 39 komercyjnych sieci z 500 tys. stacji bazowych i 100 mln połączeń dla NB-IoT. Firma przewiduje, że do końca bieżącego roku powstanie kolejne 100 takich sieci z 1,2 mln stacji bazowych oraz 150 mln połączeń. czytaj więcejHuawei Huawei P20 lite w sprzedaży w najbliższych dniach
Pierwszy smartfon z nowej serii Huawei P20 – P20 lite – będzie w sprzedaży w Polsce w najbliższych dniach. P20 lite wyglądem i specyfikacją nawiązuje do telefonów z najwyższej półki, kusi przy tym atrakcyjną ceną. P20 lite ma nową wersję ekranu FullView 2.0 o proporcjach 19:9, podwójny obiektyw 16 i 2 Mpx oraz aparat do selfie o rozdzielczości aż 16 Mpx. Całość zamknięta jest w szklanej obudowie o efektownych kolorach. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI eco-Connect Poland 2018 okazją do poznania najnowszych trendów branży ICT
7 marca w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie odbyła się konferencja Huawei eco-Connect Poland 2018. Spotkanie pod hasłem ”Leading New ICT, the Road to Digital Transformation” było okazją do wymiany doświadczeń oraz poznania trendów i ciekawych case study z polskiego rynku. Prelegentami konferencji byli przedstawiciele czołowych firm na rynku ICT takich jak IDC, Intel czy SAP, a także eksperci Państwowego Instytutu Badawczego NASK. czytaj więcejHuawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017
Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.czytaj więcej