Honor - dla odważnych!
Uosobieniem prawdziwej odwagi w stylu Honor jest Szczepan Karpiel-Bułecka - wielokrotny Mistrz Polski freeskiingu, czyli narciarstwa polegającego na skakaniu na skoczniach i wykonywaniu w powietrzu ewolucji oraz trickach w snowparkach. Szczepan jest także uczestnikiem zawodów Pucharu Świata FIS oraz srebrnym medalistą 23. Zimowej Uniwersjady 2013 roku w Trydencie. - Zgodnie z hasłem „honor for the brave”, chcemy inspirować do podejmowania wyzwań i realizacji śmiałych celów. Szczepan Karpiel-Bułecka jest ucieleśnieniem ducha marki Honor. Dla niego sport to więcej niż pasja. To styl życia, który wymaga od niego wytrwałości i odwagi, ale daje też wielką frajdę. – mówi Dariusz Marnic, Szef marketingu Consumer B.G. Huawei Polska.
Szczepan Karpiel-Bułecka ma za sobą 25 zimowych sezonów. Pasja do tego sportu towarzyszy mu od 2 roku życia, kiedy to pierwszy raz zapiął deski.
- Góry, tricki, skoki to całe moje życie. Freeskiing daje niesamowite poczucie wolności i nie pozwala mi zwolnić tempa. Czasami trudno za mną nadążyć, a ja mam jeszcze wiele planów do realizowania. Dlatego cieszę się,
że w tym roku mogę sięgać po więcej – właśnie z Honorem – dodaje Szczepan Karpiel-Bułecka. Droga do spełniania marzeń nie zawsze jest usłana różami. To właśnie odwaga jest cechą, która napędza do działania. - Bywało różnie. Startowałem w zawodach z połamanymi żebrami, trzy razy złamałem obojczyk, nie mogłem wysiedzieć z połamanymi rękami - nosiło mnie. Studia zmieniałem 3 razy. Najbardziej chciałem pokazać – choćby rodzicom, że ten freeskiing to nie fanaberia, tylko moja zajawka na życie – dodaje.
Współpraca ze Szczepanem Karpielem-Bułecką to jeden z elementów długofalowej kampanii marketingowej marki Honor i wpisuje się w koncepcję #ForTheBrave. Zgodnie z tą ideą, aby osiągać w życiu jak najwięcej, potrzebna jest determinacja i odwaga w działaniu. Cechy te opisują także użytkowników smartfonów Honor.
Działania marketingowe zaplanowane zostały do maja 2017 roku. Jako ambasador, Szczepan Karpiel-Bułecka jest bohaterem filmów na YouTube oraz fan page Honor Polska na Facebooku. Kolejny z nich pojawi się już w środę, 25 stycznia. Zaplanowano także dodatkowe aktywności content marketingowe oraz długofalowe działania PR. Marka Honor jest również sponsorem tytularnym wydarzenia Honor Winter Sports Festival 2017 powered by Huawei, które odbędzie się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej.
Najlepszy smartfon do sportów zimowych
Odwaga, pasja i wytrwałość to wartości nie tylko bliskie ekstremalnym sportom, ale także wpisujące się w cechy falgowca Honora 8. Smartfon wyróżnia się wydajną baterią o pojemności 4000 mAh, która pozwoli korzystać z niego przez cały dzień na stoku. Za pomocą udoskonalonego, wielofunkcyjnego czytnika linii papilarnych, korzystanie z Honora 8 jest wygodne i intyicyjne – tryb aparatu można włączyć jednym dotknięciem palca i mieć pewność, że żadna chwila nie umknie naszej uwadze. Tricki i sportowe ewolucje uwiecznione zostaną na najwyżej jakości zdjęciach, dzięki podwójnemu aparatowi 12Mpx Honora 8. Procesor najnowszej generacji Kirin 950 dotrzyma tempa niezależnie od celów, które postawimy sobie danego dnia.
Honor 8 jest dostępny na polskim rynku w cenie 1999 PLN w kolorach: Midnight Black i Pearl White oraz Sapphire Blue.
Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20
W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcejHuawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej
Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych
Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcejHuawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20
W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcejHuawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej