T-Mobile

T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

22.03.2018
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta.

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

„Niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy w sektorze usługowym jest umiejętność dynamicznego reagowania na aktualne trendy i wypływające z nich oczekiwania klientów. Dlatego nieustannie dostosowujemy się w T‑Mobile do zmieniających się wymagań rynkowych, jako że perspektywa klientów i ich zadowolenie są dla nas najważniejsze” - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska, komentując zachodzące w firmie zmiany.

 

T-Systems Polska odpowiedzialny za kompleksową obsługę największych klientów biznesowych

T‑Mobile Polska oferuje szereg zaawansowanych i kompleksowych rozwiązań dla biznesu i jest jednym z największych dostawców rozwiązań z zakresu ICT. Dzięki wysokiej elastyczności i umiejętności projektowania indywidualnych rozwiązań firma pozyskała w ubiegłym roku kontrakty, na obsługę COAR, MSZ i innych. Te kompetencje zostały wzmocnione dzięki pozyskaniu w 2017 roku spółki T-Systems Polska. By osiągnąć lepszą synergię działania obu firm, powołana zostanie nowa Rada Nadzorcza T-Systems, w skład której wejdą: Andreas Maierhofer (jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips. Wraz z powołaniem nowej rady nadzorczej na prezesa T-Systems Polska nominowany zostanie Mariusz Chochołek, który od 1 maja 2018 obowiązki prezesa T-Systems połączy z dotychczasową funkcją Dyrektora Departamentu Sprzedaży TA/LA w T‑Mobile. W zarządzie firmy pozostaną Alexander Bartz (Chief Financial Officer) i Dariusz Nawara (Chief Delivery Officer). Od 1 maja 2018 skład zarządu zostanie uzupełniony przez Pawła Czajkowskiego (Chief Sales Officer). Paweł zdobywał doświadczenie w Polsce i za granicą, koncentrując się przede wszystkim na rozwijaniu aspektów sprzedażowych. Ostatnio, jako wiceprezes Asseco Data System, był odpowiedzialny za Pion Infrastruktury.

Realizowane zmiany mają na celu osiągnięcie większej synergii z działalności obu spółek nie tylko w kontekście podejścia do obsługi największych klientów biznesowych, ale także zapewnienia większej elastyczności ofertowej i procesowej na etapie pozyskiwania klientów. W ramach realizowanych zmian organizacyjnych zespoły odpowiedzialne za Top Accounts w T‑Mobile Polska zacieśnią współpracę z T-Systems, aby wspólnie przygotowywać oferty i obsługiwać wybranych klientów.

Pozostałe departamenty pionu B2B będą funkcjonowały na dotychczasowych zasadach w ramach struktur T‑Mobile Polska i od 1 kwietnia 2018 roku będą kierowane przez Dyrektora Pionu B2B Piotra Markowskiego, bezpośrednio raportującego do Prezesa T‑Mobile Polska.

Piotr dołączył do T‑Mobile Polska w maju 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu B2C. Jako szef departamentu zbudował strategię rozwoju portfolio produktowego dla postpaid (najpierw wprowadzając taryfy T), a następnie innowacyjny, płaski abonament T‑MOBILE – BEZ LIMITU, oraz z sukcesem wdrożył politykę rozwoju z partnerami zewnętrznymi, w wyniku której T‑Mobile stał się pierwszym telekomem współpracującym z Netflixem. Markowski wdrożył także rewolucyjną propozycję internetu domowego FMS.

Piotr Bubak, uprzednio szef Działu Marketingu Post-Paid, przejmie obowiązki Piotra Markowskiego jako Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

 

T‑Mobile obsługą i doświadczeniem klienta buduje przewagę konkurencyjną

Strategia silnej orientacji na perspektywie klienta jest realizowana w T‑Mobile od wielu miesięcy. Skutkuje to m.in. zwiększeniem liczby salonów i pracowników Biura Obsługi Klienta, skróceniem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz wdrożeniem wielu większych i mniejszych inicjatyw, które poprawiają istotnie satysfakcję klientów. Widoczne jest to nie tylko w wynikach przenoszalności numerów, ale także we wskaźnikach takich jak ICCA czy NPS - czysto związanych z opinią klientów na temat firmy. Kontynuując przyjętą strategię działania, T‑Mobile rozwija jednostki odpowiedzialne za optymalizowanie procesów obsługowych i sprzedażowych. W ramach Departamentu Customer Experience powoła zespoły dedykowane usprawnianiu procesów, uproszczeniu dokumentacji i unifikacji standardów obsługowych.

Dodatkowo wdrożony zostanie nowy model zarządzania siecią sprzedaży, który umożliwi menedżerom regionalnym poświęcenie więcej czasu z pracownikom sklepów, a przez to m.in. lepszy przepływ informacji.

T‑Mobile wzmocni także obszary odpowiedzialne za konkurencyjność w warstwie ofertowej. W tym celu stworzy osobną jednostkę koordynującą strategię cenową, a także skonsoliduje zespoły analityczne, tworząc jedno crossfunkcyjne centrum kompetencyjne. Pozwoli to dynamiczniej zarządzać portfolio produktów i rozwijać je w oparciu o nadchodzące trendy.

Realizowane zmiany opierają się w głównej mierze o przesunięcia wewnątrzfirmowe i elastyczne zarządzenie istniejącymi już w organizacji kompetencjami. W pojedynczych przypadkach wymagają pozyskania zewnętrznych specjalistów.

News T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile oddaje do użytku nowe centrum danych w Krakowie

T‑Mobile Polska oddaje do komercyjnego użytku 400 m2 powierzchni kolokacyjnej w centrum danych w Krakowie. Nowy obiekt powstał w odpowiedzi na rosnące w regionie Małopolski zapotrzebowanie na usługi bezpiecznego przetwarzania danych w chmurze. Otwarte w Krakowie centrum danych zwiększa w sumie do 8 000 m2 powierzchnię kolokacyjną oferowaną przez T Mobile klientom. czytaj więcej

T-Mobile Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile

T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY to najnowsza propozycja Operatora, która dostępna będzie w sprzedaży już od jutra, 13. września br. Superłatwa instalacja, 30-dniowy okres próbny i nielimitowany Internet już od 45 zł miesięcznie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły

Po zakończonej z sukcesem integracji z GTS Polska T‑Mobile Polska rozpoczęła właśnie współpracę z T-Systems Polska. Współpraca ta ma na celu połączenie potencjału obu firm i stworzenia oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Informatycznych pod kierownictwem lokalnym, przeznaczonej dla odbiorców biznesowych. T‑Mobile już dziś posiada szerokie portfolio usług stacjonarnych, mobilnych, centrów danych i usług ICT. Dzięki przejęciu T-Systems oferta T‑Mobile zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania IT, które uzupełnią centrum danych i usługi sieciowe firmy. czytaj więcej

T-Mobile Laptopy i tablety w supercenach w T‑Mobile

Wakacyjne miesiące nieubłaganie dobiegają końca, a z początkiem września – jak co roku – szkolne ławki zapełnią się na nowo. Z tej okazji w T‑Mobile rusza specjalna oferta promocyjna, w ramach której zarówno uczniowie, jak i ich rodzice mogą zaopatrzyć się w nowoczesne laptopy i tablety wraz z pakietami Internetu mobilnego w okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR

Dzisiaj w Berlinie odbyła się oficjalna premiera Sea Hero Quest VR od T‑Mobile. To pierwsza na świecie gra mobilna, która wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości do gromadzenia danych, służących do wsparcia badań nad demencją. czytaj więcej

T-Mobile Smart City od T‑Mobile już w Polsce

T‑Mobile Polska wspólnie z władzami Nysy i Pionek prowadzi pilotażowe wdrożenia rozwiązań Smart Cities. Instalacje już dziś przynoszą wymierne oszczędności lokalnym samorządom, pomagają w podniesieniu bezpieczeństwa mieszkańców, a w przyszłości będą stanowić bazę dla dalszego rozwoju inteligentnych systemów. T‑Mobile Polska opierając się na zdobytych doświadczeniach oraz międzynarodowym know-how zamierza stworzyć kompleksową ofertę rozwiązań przeznaczonych dla miast wdrażających podobne rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile Video bez limitu danych w T‑Mobile dla firm

T‑Mobile po wprowadzeniu usługi Video bez limitu danych dla klientów indywidualnych teraz oferuje ją również klientom biznesowym. Dzięki niej już za 4 zł netto miesięcznie przedsiębiorcy mogą korzystać z wybranych serwisów wideo, w tym z Youtube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema bez zużywania swojego pakietu danych. czytaj więcej

T-Mobile Rusza piąta edycja akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

24 czerwca startuje piąta edycja akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To jedyna tego typu inicjatywna, która spaja w całość to, co jest znakiem naszych czasów – zamiłowanie do nowości technologicznych, pasję do aktywności fizycznej oraz potrzebę pomagania innym. Uczestnikiem akcji może być każdy, kto posiada smartfon, niezależnie od operatora. Od najbliższej soboty zaczynamy robić kilometry z sercem. Dołącz do nas i przybij piątkę. czytaj więcej

News T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile oddaje do użytku nowe centrum danych w Krakowie

T‑Mobile Polska oddaje do komercyjnego użytku 400 m2 powierzchni kolokacyjnej w centrum danych w Krakowie. Nowy obiekt powstał w odpowiedzi na rosnące w regionie Małopolski zapotrzebowanie na usługi bezpiecznego przetwarzania danych w chmurze. Otwarte w Krakowie centrum danych zwiększa w sumie do 8 000 m2 powierzchnię kolokacyjną oferowaną przez T Mobile klientom. czytaj więcej

T-Mobile Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile

T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY to najnowsza propozycja Operatora, która dostępna będzie w sprzedaży już od jutra, 13. września br. Superłatwa instalacja, 30-dniowy okres próbny i nielimitowany Internet już od 45 zł miesięcznie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły

Po zakończonej z sukcesem integracji z GTS Polska T‑Mobile Polska rozpoczęła właśnie współpracę z T-Systems Polska. Współpraca ta ma na celu połączenie potencjału obu firm i stworzenia oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Informatycznych pod kierownictwem lokalnym, przeznaczonej dla odbiorców biznesowych. T‑Mobile już dziś posiada szerokie portfolio usług stacjonarnych, mobilnych, centrów danych i usług ICT. Dzięki przejęciu T-Systems oferta T‑Mobile zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania IT, które uzupełnią centrum danych i usługi sieciowe firmy. czytaj więcej

T-Mobile Laptopy i tablety w supercenach w T‑Mobile

Wakacyjne miesiące nieubłaganie dobiegają końca, a z początkiem września – jak co roku – szkolne ławki zapełnią się na nowo. Z tej okazji w T‑Mobile rusza specjalna oferta promocyjna, w ramach której zarówno uczniowie, jak i ich rodzice mogą zaopatrzyć się w nowoczesne laptopy i tablety wraz z pakietami Internetu mobilnego w okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR

Dzisiaj w Berlinie odbyła się oficjalna premiera Sea Hero Quest VR od T‑Mobile. To pierwsza na świecie gra mobilna, która wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości do gromadzenia danych, służących do wsparcia badań nad demencją. czytaj więcej

T-Mobile Smart City od T‑Mobile już w Polsce

T‑Mobile Polska wspólnie z władzami Nysy i Pionek prowadzi pilotażowe wdrożenia rozwiązań Smart Cities. Instalacje już dziś przynoszą wymierne oszczędności lokalnym samorządom, pomagają w podniesieniu bezpieczeństwa mieszkańców, a w przyszłości będą stanowić bazę dla dalszego rozwoju inteligentnych systemów. T‑Mobile Polska opierając się na zdobytych doświadczeniach oraz międzynarodowym know-how zamierza stworzyć kompleksową ofertę rozwiązań przeznaczonych dla miast wdrażających podobne rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile Video bez limitu danych w T‑Mobile dla firm

T‑Mobile po wprowadzeniu usługi Video bez limitu danych dla klientów indywidualnych teraz oferuje ją również klientom biznesowym. Dzięki niej już za 4 zł netto miesięcznie przedsiębiorcy mogą korzystać z wybranych serwisów wideo, w tym z Youtube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema bez zużywania swojego pakietu danych. czytaj więcej

T-Mobile Rusza piąta edycja akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

24 czerwca startuje piąta edycja akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To jedyna tego typu inicjatywna, która spaja w całość to, co jest znakiem naszych czasów – zamiłowanie do nowości technologicznych, pasję do aktywności fizycznej oraz potrzebę pomagania innym. Uczestnikiem akcji może być każdy, kto posiada smartfon, niezależnie od operatora. Od najbliższej soboty zaczynamy robić kilometry z sercem. Dołącz do nas i przybij piątkę. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile

Wspólnie z Fundacją CoderDojo rozpoczęliśmy nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile. Inicjatywa, która skierowana jest do organizacji pozarządowych oraz aktywistów, służy popularyzacji wykorzystywania nowych technologii w edukacji. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać pomysły na wykorzystanie techniki druku 3D. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie

T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T‑Mobile Polska po trzecim kwartale 2017 roku

W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, a prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s. czytaj więcej