T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
„Niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy w sektorze usługowym jest umiejętność dynamicznego reagowania na aktualne trendy i wypływające z nich oczekiwania klientów. Dlatego nieustannie dostosowujemy się w T‑Mobile do zmieniających się wymagań rynkowych, jako że perspektywa klientów i ich zadowolenie są dla nas najważniejsze” - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska, komentując zachodzące w firmie zmiany.
T-Systems Polska odpowiedzialny za kompleksową obsługę największych klientów biznesowych
T‑Mobile Polska oferuje szereg zaawansowanych i kompleksowych rozwiązań dla biznesu i jest jednym z największych dostawców rozwiązań z zakresu ICT. Dzięki wysokiej elastyczności i umiejętności projektowania indywidualnych rozwiązań firma pozyskała w ubiegłym roku kontrakty, na obsługę COAR, MSZ i innych. Te kompetencje zostały wzmocnione dzięki pozyskaniu w 2017 roku spółki T-Systems Polska. By osiągnąć lepszą synergię działania obu firm, powołana zostanie nowa Rada Nadzorcza T-Systems, w skład której wejdą: Andreas Maierhofer (jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips. Wraz z powołaniem nowej rady nadzorczej na prezesa T-Systems Polska nominowany zostanie Mariusz Chochołek, który od 1 maja 2018 obowiązki prezesa T-Systems połączy z dotychczasową funkcją Dyrektora Departamentu Sprzedaży TA/LA w T‑Mobile. W zarządzie firmy pozostaną Alexander Bartz (Chief Financial Officer) i Dariusz Nawara (Chief Delivery Officer). Od 1 maja 2018 skład zarządu zostanie uzupełniony przez Pawła Czajkowskiego (Chief Sales Officer). Paweł zdobywał doświadczenie w Polsce i za granicą, koncentrując się przede wszystkim na rozwijaniu aspektów sprzedażowych. Ostatnio, jako wiceprezes Asseco Data System, był odpowiedzialny za Pion Infrastruktury.
Realizowane zmiany mają na celu osiągnięcie większej synergii z działalności obu spółek nie tylko w kontekście podejścia do obsługi największych klientów biznesowych, ale także zapewnienia większej elastyczności ofertowej i procesowej na etapie pozyskiwania klientów. W ramach realizowanych zmian organizacyjnych zespoły odpowiedzialne za Top Accounts w T‑Mobile Polska zacieśnią współpracę z T-Systems, aby wspólnie przygotowywać oferty i obsługiwać wybranych klientów.
Pozostałe departamenty pionu B2B będą funkcjonowały na dotychczasowych zasadach w ramach struktur T‑Mobile Polska i od 1 kwietnia 2018 roku będą kierowane przez Dyrektora Pionu B2B Piotra Markowskiego, bezpośrednio raportującego do Prezesa T‑Mobile Polska.
Piotr dołączył do T‑Mobile Polska w maju 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu B2C. Jako szef departamentu zbudował strategię rozwoju portfolio produktowego dla postpaid (najpierw wprowadzając taryfy T), a następnie innowacyjny, płaski abonament T‑MOBILE – BEZ LIMITU, oraz z sukcesem wdrożył politykę rozwoju z partnerami zewnętrznymi, w wyniku której T‑Mobile stał się pierwszym telekomem współpracującym z Netflixem. Markowski wdrożył także rewolucyjną propozycję internetu domowego FMS.
Piotr Bubak, uprzednio szef Działu Marketingu Post-Paid, przejmie obowiązki Piotra Markowskiego jako Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.
T‑Mobile obsługą i doświadczeniem klienta buduje przewagę konkurencyjną
Strategia silnej orientacji na perspektywie klienta jest realizowana w T‑Mobile od wielu miesięcy. Skutkuje to m.in. zwiększeniem liczby salonów i pracowników Biura Obsługi Klienta, skróceniem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz wdrożeniem wielu większych i mniejszych inicjatyw, które poprawiają istotnie satysfakcję klientów. Widoczne jest to nie tylko w wynikach przenoszalności numerów, ale także we wskaźnikach takich jak ICCA czy NPS - czysto związanych z opinią klientów na temat firmy. Kontynuując przyjętą strategię działania, T‑Mobile rozwija jednostki odpowiedzialne za optymalizowanie procesów obsługowych i sprzedażowych. W ramach Departamentu Customer Experience powoła zespoły dedykowane usprawnianiu procesów, uproszczeniu dokumentacji i unifikacji standardów obsługowych.
Dodatkowo wdrożony zostanie nowy model zarządzania siecią sprzedaży, który umożliwi menedżerom regionalnym poświęcenie więcej czasu z pracownikom sklepów, a przez to m.in. lepszy przepływ informacji.
T‑Mobile wzmocni także obszary odpowiedzialne za konkurencyjność w warstwie ofertowej. W tym celu stworzy osobną jednostkę koordynującą strategię cenową, a także skonsoliduje zespoły analityczne, tworząc jedno crossfunkcyjne centrum kompetencyjne. Pozwoli to dynamiczniej zarządzać portfolio produktów i rozwijać je w oparciu o nadchodzące trendy.
Realizowane zmiany opierają się w głównej mierze o przesunięcia wewnątrzfirmowe i elastyczne zarządzenie istniejącymi już w organizacji kompetencjami. W pojedynczych przypadkach wymagają pozyskania zewnętrznych specjalistów.
T-Mobile T-Mobile wprowadza dla wszystkich klientów zasady „Roam Like At Home” w roamingu w UE/EOG
Od 15 czerwca br. wszyscy klienci T-Mobile, Heyah oraz tuBiedronka skorzystają z roamingu w UE zgodnie z zasadą „Roam Like At Home”. Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet będą rozliczane także z pakietów krajowych. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów będą mogli z nich korzystać również w roamingu w UE. czytaj więcejT-Mobile 47 inicjatyw z całej Polski otrzymało FAJNE GRANTY T-Mobile
47 grantów o łącznej wartości 218 tysięcy złotych w ramach konkursu FAJNE GRANTY T-Mobile przyznała wczoraj Komisja złożona z przedstawicieli Ministerstwa Cyfryzacji, sponsora projektu, firmy T-Mobile Polska i organizacji pozarządowych. Głównym kryterium oceny była innowacyjność zaproponowanych działań i ich przewidywany wpływ społeczny. czytaj więcejT-Mobile Roaming na nowych zasadach w T-Mobile
Od 15 czerwca br. w Unii Europejskiej wszyscy będziemy korzystali z usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach. Będzie dużo taniej, co jednak nie oznacza, że usługi telekomunikacyjne poza granicami kraju będą bezpłatne. Co do zasady, wyjeżdżając na wakacje lub w podróż służbową, za połączenie telefoniczne czy SMSa zapłacimy stawkę bazującą na, ale nie wyższą niż cena jednostkowa za odpowiednią usługę krajową (np. połączenia głosowego wychodzącego „poza sieć”, SMSa wychodzącego, transmisję danych), wynikająca z cennika podstawowego taryfy krajowej, z której korzystamy. czytaj więcejT-Mobile Oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 w ofercie T-Mobile
T-Mobile rozszerza ofertę Internetu mobilnego, która oprócz bogatych pakietów danych zawiera prawdziwą gratkę dla amatorów gier. W zestawie z Internetem w najlepszej sieci, dostępne są nowe urządzenia wśród nich oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 z profesjonalną myszą. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017
W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Electronic Beats prezentuje: stream pierwszego występu Gorillaz na żywo w technologii 360° i dwa występy w Polsce
- T-Mobile Electronic Beats Presents Humaz Live w technologii 360° i streamingu HD dostępny dla wszystkich- Bilety na wydarzenia w Polsce dystrybuowane wyłącznie na stronie electronicbeats.pl od 15.05 czytaj więcej
T-Mobile T-Mobile partnerem głównym ESL Mistrzostw Polski w 2017 roku
T-Mobile, realizując swoją strategię zaangażowania w obszary związane z cyfrowym stylem życia, podejmuje współpracę jako partner główny z ESL Mistrzostwami Polski – prestiżowymi rozgrywkami e-sportowymi, w których uczestnicy rywalizują o nagrody z puli wynoszącej 300 000 złotych (łącznie w dwóch sezonach rozgrywek w 2017 roku do wygrania będzie aż 300 000 złotych). W 14. sezonie głównymi tytułami są League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive. czytaj więcejT-Mobile Nowy MIX T-Mobile z kolekcjonerską figurką z najnowszego filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2”
Jest takie miejsce w galaktyce, gdzie najnowsze smartfony są dostępne w atrakcyjnych cenach i unikalnych ofertach… Smartfoneria w T-Mobile teraz wzbogaca się o propozycję dla rodziców i młodszych użytkowników. Najnowszy MIX w T-Mobile to ciekawe smartfony, sporo Internetu i miła niespodzianka, czyli kolekcjonerskie figurki bohaterów filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2” w zestawie Superbox. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile wprowadza dla wszystkich klientów zasady „Roam Like At Home” w roamingu w UE/EOG
Od 15 czerwca br. wszyscy klienci T-Mobile, Heyah oraz tuBiedronka skorzystają z roamingu w UE zgodnie z zasadą „Roam Like At Home”. Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet będą rozliczane także z pakietów krajowych. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów będą mogli z nich korzystać również w roamingu w UE. czytaj więcejT-Mobile 47 inicjatyw z całej Polski otrzymało FAJNE GRANTY T-Mobile
47 grantów o łącznej wartości 218 tysięcy złotych w ramach konkursu FAJNE GRANTY T-Mobile przyznała wczoraj Komisja złożona z przedstawicieli Ministerstwa Cyfryzacji, sponsora projektu, firmy T-Mobile Polska i organizacji pozarządowych. Głównym kryterium oceny była innowacyjność zaproponowanych działań i ich przewidywany wpływ społeczny. czytaj więcejT-Mobile Roaming na nowych zasadach w T-Mobile
Od 15 czerwca br. w Unii Europejskiej wszyscy będziemy korzystali z usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach. Będzie dużo taniej, co jednak nie oznacza, że usługi telekomunikacyjne poza granicami kraju będą bezpłatne. Co do zasady, wyjeżdżając na wakacje lub w podróż służbową, za połączenie telefoniczne czy SMSa zapłacimy stawkę bazującą na, ale nie wyższą niż cena jednostkowa za odpowiednią usługę krajową (np. połączenia głosowego wychodzącego „poza sieć”, SMSa wychodzącego, transmisję danych), wynikająca z cennika podstawowego taryfy krajowej, z której korzystamy. czytaj więcejT-Mobile Oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 w ofercie T-Mobile
T-Mobile rozszerza ofertę Internetu mobilnego, która oprócz bogatych pakietów danych zawiera prawdziwą gratkę dla amatorów gier. W zestawie z Internetem w najlepszej sieci, dostępne są nowe urządzenia wśród nich oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 z profesjonalną myszą. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017
W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Electronic Beats prezentuje: stream pierwszego występu Gorillaz na żywo w technologii 360° i dwa występy w Polsce
- T-Mobile Electronic Beats Presents Humaz Live w technologii 360° i streamingu HD dostępny dla wszystkich- Bilety na wydarzenia w Polsce dystrybuowane wyłącznie na stronie electronicbeats.pl od 15.05 czytaj więcej