T-Mobile

T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

22.03.2018
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta.

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

„Niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy w sektorze usługowym jest umiejętność dynamicznego reagowania na aktualne trendy i wypływające z nich oczekiwania klientów. Dlatego nieustannie dostosowujemy się w T‑Mobile do zmieniających się wymagań rynkowych, jako że perspektywa klientów i ich zadowolenie są dla nas najważniejsze” - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska, komentując zachodzące w firmie zmiany.

 

T-Systems Polska odpowiedzialny za kompleksową obsługę największych klientów biznesowych

T‑Mobile Polska oferuje szereg zaawansowanych i kompleksowych rozwiązań dla biznesu i jest jednym z największych dostawców rozwiązań z zakresu ICT. Dzięki wysokiej elastyczności i umiejętności projektowania indywidualnych rozwiązań firma pozyskała w ubiegłym roku kontrakty, na obsługę COAR, MSZ i innych. Te kompetencje zostały wzmocnione dzięki pozyskaniu w 2017 roku spółki T-Systems Polska. By osiągnąć lepszą synergię działania obu firm, powołana zostanie nowa Rada Nadzorcza T-Systems, w skład której wejdą: Andreas Maierhofer (jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips. Wraz z powołaniem nowej rady nadzorczej na prezesa T-Systems Polska nominowany zostanie Mariusz Chochołek, który od 1 maja 2018 obowiązki prezesa T-Systems połączy z dotychczasową funkcją Dyrektora Departamentu Sprzedaży TA/LA w T‑Mobile. W zarządzie firmy pozostaną Alexander Bartz (Chief Financial Officer) i Dariusz Nawara (Chief Delivery Officer). Od 1 maja 2018 skład zarządu zostanie uzupełniony przez Pawła Czajkowskiego (Chief Sales Officer). Paweł zdobywał doświadczenie w Polsce i za granicą, koncentrując się przede wszystkim na rozwijaniu aspektów sprzedażowych. Ostatnio, jako wiceprezes Asseco Data System, był odpowiedzialny za Pion Infrastruktury.

Realizowane zmiany mają na celu osiągnięcie większej synergii z działalności obu spółek nie tylko w kontekście podejścia do obsługi największych klientów biznesowych, ale także zapewnienia większej elastyczności ofertowej i procesowej na etapie pozyskiwania klientów. W ramach realizowanych zmian organizacyjnych zespoły odpowiedzialne za Top Accounts w T‑Mobile Polska zacieśnią współpracę z T-Systems, aby wspólnie przygotowywać oferty i obsługiwać wybranych klientów.

Pozostałe departamenty pionu B2B będą funkcjonowały na dotychczasowych zasadach w ramach struktur T‑Mobile Polska i od 1 kwietnia 2018 roku będą kierowane przez Dyrektora Pionu B2B Piotra Markowskiego, bezpośrednio raportującego do Prezesa T‑Mobile Polska.

Piotr dołączył do T‑Mobile Polska w maju 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu B2C. Jako szef departamentu zbudował strategię rozwoju portfolio produktowego dla postpaid (najpierw wprowadzając taryfy T), a następnie innowacyjny, płaski abonament T‑MOBILE – BEZ LIMITU, oraz z sukcesem wdrożył politykę rozwoju z partnerami zewnętrznymi, w wyniku której T‑Mobile stał się pierwszym telekomem współpracującym z Netflixem. Markowski wdrożył także rewolucyjną propozycję internetu domowego FMS.

Piotr Bubak, uprzednio szef Działu Marketingu Post-Paid, przejmie obowiązki Piotra Markowskiego jako Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

 

T‑Mobile obsługą i doświadczeniem klienta buduje przewagę konkurencyjną

Strategia silnej orientacji na perspektywie klienta jest realizowana w T‑Mobile od wielu miesięcy. Skutkuje to m.in. zwiększeniem liczby salonów i pracowników Biura Obsługi Klienta, skróceniem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz wdrożeniem wielu większych i mniejszych inicjatyw, które poprawiają istotnie satysfakcję klientów. Widoczne jest to nie tylko w wynikach przenoszalności numerów, ale także we wskaźnikach takich jak ICCA czy NPS - czysto związanych z opinią klientów na temat firmy. Kontynuując przyjętą strategię działania, T‑Mobile rozwija jednostki odpowiedzialne za optymalizowanie procesów obsługowych i sprzedażowych. W ramach Departamentu Customer Experience powoła zespoły dedykowane usprawnianiu procesów, uproszczeniu dokumentacji i unifikacji standardów obsługowych.

Dodatkowo wdrożony zostanie nowy model zarządzania siecią sprzedaży, który umożliwi menedżerom regionalnym poświęcenie więcej czasu z pracownikom sklepów, a przez to m.in. lepszy przepływ informacji.

T‑Mobile wzmocni także obszary odpowiedzialne za konkurencyjność w warstwie ofertowej. W tym celu stworzy osobną jednostkę koordynującą strategię cenową, a także skonsoliduje zespoły analityczne, tworząc jedno crossfunkcyjne centrum kompetencyjne. Pozwoli to dynamiczniej zarządzać portfolio produktów i rozwijać je w oparciu o nadchodzące trendy.

Realizowane zmiany opierają się w głównej mierze o przesunięcia wewnątrzfirmowe i elastyczne zarządzenie istniejącymi już w organizacji kompetencjami. W pojedynczych przypadkach wymagają pozyskania zewnętrznych specjalistów.

T-Mobile T-Mobile o lukach w protokole zabezpieczeń WPA2 sieci WLAN - atak Krack (key reinstallation attack)

Analitycy z Uniwersytetu KU Leuven w Belgii opublikowali informację o wykryciu luki w standardzie WiFi, który umożliwia pokonanie szyfrowania WPA i WPA2, obecnie używanego przez wszystkich producentów do ochrony sieci bezprzewodowych (WLAN). Luka ta zyskała nazwę Krack (skrót od „key reinstallation attack”). czytaj więcej

T-Mobile Blisko 34 tysiące osób na T‑Mobile Warsaw Games Week

T‑Mobile Warsaw Games Week 2017 to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu graczy i fanów nowych technologii w Polsce. W trakcie trzech dni trwania imprezy warszawskie Expo XXI odwiedziło aż 33 716 osób. Tegoroczna edycja wydarzenia, któremu patronuje T‑Mobile, okazała się największą w historii. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile poszerza swoją ofertę dla graczy i fanów cyfrowej rozrywki

W dniu rozpoczęcia targów T‑Mobile Warsaw Games Week prezentuje nowe urządzenia, które klienci Operatora mogą nabyć wraz z ofertą Internetu mobilnego w T‑Mobile. Teraz każdy gracz będzie mógł zapewnić sobie najlepszy sprzęt do emocjonujących rozgrywek online i nie tylko wraz z szybkim Internetem LTE w najlepszej sieci. Z najnowszej propozycji Operatora można skorzystać już od 16 października. czytaj więcej

T-Mobile Wygraj z piątkiem trzynastego! Odwiedź T‑Mobile Warsaw Games Week i poczuj atmosferę prawdziwego święta graczy

Zacieramy ręce, ponieważ w najbliższy piątek rozpoczynamy trzydniowe święto graczy – T‑Mobile Warsaw Games Week. Na odwiedzających warszawskiego EXPO XXI przez cały weekend 13-15.10.2017r. czeka moc atrakcji: w tym przedpremierowe gry, spotkania z gwiazdami e-sportu i społeczności graczy, turnieje i najlepsi cosplayerzy. W strefie T‑Mobile uczestnicy wydarzenia będą mogli wygrać laptopy i telefony oraz przetestować najnowszy nabytek w ofercie operatora – laptop ASUS ROG Strix GL503. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych w Q3 2017

4 października br. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raporty ze statystykami przenoszalności numerów stacjonarnych i komórkowych w trzecim kwartale 2017 roku. T‑Mobile Polska z pozytywnym wynikiem ponad 10 tysięcy numerów uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych spośród czołowej czwórki operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. W przypadku przenoszalności numerów stacjonarnych T‑Mobile Polska zakończył kwartał z najlepszym bilansem na rynku. czytaj więcej

T-Mobile Juraj Andras nowym członkiem zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska

1 grudnia 2017 roku Juraj Andras obejmie obowiązki członka zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku Szabolcsa Gaborjani, który zdecydował się na kontynuowanie kariery poza Grupą Deutsche Telekom. Do końca stycznia 2018 roku, Szabolcs będzie blisko współpracował z Jurajem, aby sprawnie wdrożyć go w nowe obowiązki. czytaj więcej

T-Mobile HD Voice+ nowy standard rozmów w sieci T‑Mobile

T-Mobile właśnie wdraża najnowsze kodeki obsługujące połączenia głosowe w celu poprawy jakości połączeń telefonicznych. czytaj więcej

T-Mobile Czym jest kolokacja?

Zabezpieczenie danych oraz aplikacji firmowych dla każdego przedsiębiorcy jest niezwykle ważne. Posiadanie własnej serwerowni to tylko jeden ze sposobów na zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa, dostępności oraz niezawodności danych. Własna serwerownia to jednak spora inwestycja – zakup całego sprzętu to tylko jedna strona, konieczne jest jeszcze zatrudnienie właściwego personelu, który się tym zajmie. Zainwestowanie w odpowiedni sprzęt może okazać się bardzo drogie. Warto w takiej sytuacji rozważyć możliwość innego rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile dostawcą usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego

T‑Mobile Polska rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego zgodnie z warunkami wygranego przez operatora przetargu. Kontrakt o wartości ponad 7,3 milionów złotych obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostarczeniem urządzeń oraz specjalistycznych usług dla NBP przez okres czterech lat. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile o lukach w protokole zabezpieczeń WPA2 sieci WLAN - atak Krack (key reinstallation attack)

Analitycy z Uniwersytetu KU Leuven w Belgii opublikowali informację o wykryciu luki w standardzie WiFi, który umożliwia pokonanie szyfrowania WPA i WPA2, obecnie używanego przez wszystkich producentów do ochrony sieci bezprzewodowych (WLAN). Luka ta zyskała nazwę Krack (skrót od „key reinstallation attack”). czytaj więcej

T-Mobile Blisko 34 tysiące osób na T‑Mobile Warsaw Games Week

T‑Mobile Warsaw Games Week 2017 to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu graczy i fanów nowych technologii w Polsce. W trakcie trzech dni trwania imprezy warszawskie Expo XXI odwiedziło aż 33 716 osób. Tegoroczna edycja wydarzenia, któremu patronuje T‑Mobile, okazała się największą w historii. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile poszerza swoją ofertę dla graczy i fanów cyfrowej rozrywki

W dniu rozpoczęcia targów T‑Mobile Warsaw Games Week prezentuje nowe urządzenia, które klienci Operatora mogą nabyć wraz z ofertą Internetu mobilnego w T‑Mobile. Teraz każdy gracz będzie mógł zapewnić sobie najlepszy sprzęt do emocjonujących rozgrywek online i nie tylko wraz z szybkim Internetem LTE w najlepszej sieci. Z najnowszej propozycji Operatora można skorzystać już od 16 października. czytaj więcej

T-Mobile Wygraj z piątkiem trzynastego! Odwiedź T‑Mobile Warsaw Games Week i poczuj atmosferę prawdziwego święta graczy

Zacieramy ręce, ponieważ w najbliższy piątek rozpoczynamy trzydniowe święto graczy – T‑Mobile Warsaw Games Week. Na odwiedzających warszawskiego EXPO XXI przez cały weekend 13-15.10.2017r. czeka moc atrakcji: w tym przedpremierowe gry, spotkania z gwiazdami e-sportu i społeczności graczy, turnieje i najlepsi cosplayerzy. W strefie T‑Mobile uczestnicy wydarzenia będą mogli wygrać laptopy i telefony oraz przetestować najnowszy nabytek w ofercie operatora – laptop ASUS ROG Strix GL503. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych w Q3 2017

4 października br. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raporty ze statystykami przenoszalności numerów stacjonarnych i komórkowych w trzecim kwartale 2017 roku. T‑Mobile Polska z pozytywnym wynikiem ponad 10 tysięcy numerów uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych spośród czołowej czwórki operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. W przypadku przenoszalności numerów stacjonarnych T‑Mobile Polska zakończył kwartał z najlepszym bilansem na rynku. czytaj więcej

T-Mobile Juraj Andras nowym członkiem zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska

1 grudnia 2017 roku Juraj Andras obejmie obowiązki członka zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku Szabolcsa Gaborjani, który zdecydował się na kontynuowanie kariery poza Grupą Deutsche Telekom. Do końca stycznia 2018 roku, Szabolcs będzie blisko współpracował z Jurajem, aby sprawnie wdrożyć go w nowe obowiązki. czytaj więcej

T-Mobile HD Voice+ nowy standard rozmów w sieci T‑Mobile

T-Mobile właśnie wdraża najnowsze kodeki obsługujące połączenia głosowe w celu poprawy jakości połączeń telefonicznych. czytaj więcej

T-Mobile Czym jest kolokacja?

Zabezpieczenie danych oraz aplikacji firmowych dla każdego przedsiębiorcy jest niezwykle ważne. Posiadanie własnej serwerowni to tylko jeden ze sposobów na zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa, dostępności oraz niezawodności danych. Własna serwerownia to jednak spora inwestycja – zakup całego sprzętu to tylko jedna strona, konieczne jest jeszcze zatrudnienie właściwego personelu, który się tym zajmie. Zainwestowanie w odpowiedni sprzęt może okazać się bardzo drogie. Warto w takiej sytuacji rozważyć możliwość innego rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile dostawcą usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego

T‑Mobile Polska rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego zgodnie z warunkami wygranego przez operatora przetargu. Kontrakt o wartości ponad 7,3 milionów złotych obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostarczeniem urządzeń oraz specjalistycznych usług dla NBP przez okres czterech lat. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile

Wspólnie z Fundacją CoderDojo rozpoczęliśmy nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile. Inicjatywa, która skierowana jest do organizacji pozarządowych oraz aktywistów, służy popularyzacji wykorzystywania nowych technologii w edukacji. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać pomysły na wykorzystanie techniki druku 3D. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie

T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T‑Mobile Polska po trzecim kwartale 2017 roku

W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, a prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s. czytaj więcej