Archiwalne

* Międzynarodowa kampania medialna Deutsche Telekom: "Łączymy ludzi w Europie!”

08.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

  • Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie
  • Technologia łączy ludzi i rynki ponad granicami

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.

„Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie” — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. „Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad sześć miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację łączy klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze” – dodaje Nemat.

Kampania zbliża rynki
W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. „Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami” — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski. Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). „W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju” — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis http://europe.telekom.com/  w  którym  umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

źródło: T-Mobile

T-Mobile T‑Mobile Bieg na Piątkę – każdy kilometr ma podwójną wartość

Tradycją stało się, że finał akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, odbywa się podczas wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego biegaczy oraz amatorów zdrowego trybu życia. Tym wydarzeniem jest PZU Maraton Warszawski oraz towarzyszący mu bieg na 5 km, który w tym roku będzie nosił nazwę T‑Mobile Bieg na Piątkę. Impreza, łącząca siły dwóch największych akcji społecznych - T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami oraz #BiegamDobrze - będzie doskonałą okazja do tego żeby pomagać innym… ze zdwojoną siłą. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile dostarczy system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB IoT

T‑Mobile Polska we współpracy z firmą ABARO wdraża dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A kompletny system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB-IoT. Dzięki nowemu rozwiązaniu Geotermia stanie się tym samym pierwszą w Polsce siecią ciepłowniczą w której zdalny odczyt w całości oparty zostanie o najnowocześniejszą technologię transmisji NB IoT. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej

Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcej

T-Mobile Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych

Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska podpisał umowę, na mocy której T‑Mobile będzie świadczył usługi na łączach światłowodowych Orange. czytaj więcej

T-Mobile „Jeśli Wiesz Co Chcę Powiedzieć…” w nowej aranżacji sygnowanej T‑Mobile Electronic Beats POWROTY zabrzmi na zamku w Kazimierzu Dolnym

Rok 2018 jest dla T‑Mobile szczególny pod wieloma względami. Firma pomyślnie realizuje kolejne inicjatywy, odzyskuje klientów i cieszy się rosnącym ich zaufaniem. By to uczcić, Operator przygotował szereg działań: jedno z nich – muzyczny projekt „POWROTY” doczekał się właśnie drugiej odsłony. Podjęły przy nim współpracę dwie niezwykłe kobiety i sceniczne osobowości - NOSOWSKA i ZAMILSKA, które wystąpią też na specjalnym koncercie podczas tegorocznego festiwalu Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. czytaj więcej

T-Mobile Wakacyjne prace optymalizujące sieć T‑Mobile

Kilka dni temu SpeedTest.pl opublikował wyniki comiesięcznego rankingu prędkości mobilnego Internetu. Po raz kolejny T‑Mobile Polska zajął pierwsze lokaty zarówno dla pomiarów wykonanych w technologii LTE, jak i tych w 3G/LTE. czytaj więcej

News T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami zmienia jakość wypoczynku

Od 7 do 15 lipca na plaży w Kołobrzegu oraz od 20 do 22 lipca na plaży w Ustce staną strefy akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Będą to miejsca, w którym energia uwalniana podczas aktywnego wypoczynku, zamieni się w realną pomoc dla niepełnosprawnych dzieci. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchamia nowe nadajniki w popularnych lokalizacjach turystycznych w Polsce

Wakacje mają to do siebie, że popularne kurorty w całej Polsce będą pękać w szwach, a stacje bazowe sieci telekomunikacyjnych zanotują wzmożony ruch. Dobrze, gdy w czasie urlopu można odpocząć od świata, ale nie oszukujmy się: instastories z plaży, albo YouTube’owa playlista „Przy ognisku” to jest prawdziwy „must have”. czytaj więcej

T-Mobile Apple Watch Series 3 już od dziś dostępny dla klientów T‑Mobile

Począwszy od dziś, 28 czerwca 2018 r., w ofercie T‑Mobile dostępny będzie Apple Watch Series 3 – wspaniały towarzysz prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia. Urządzenie będzie oferowane w zestawach z iPhone’ami 7, 8 i X oraz samodzielnie w wybranych sklepach T‑Mobile. czytaj więcej