Archiwalne

FreecoNet się reklamuje

19.06.2007

FreecoNet - platforma VoIP integrująca rozwiązania wielu operatorów i umożliwiająca rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach - rozpoczął pierwszą w swojej historii kampanię reklamową.

Kampania zwraca uwagę na dwie najważniejsze korzyści FreecoNet - walkę operatorów skupionych na TelArenie (usługa FreecoNet) o obsługę każdego połączenia użytkownika FreecoNet, a także międzyoperatorski roaming. Walkę operatorów wizualizuje kreacja, pokazująca typowego abonenta korzystającego z usług tradycyjnego operatora. Abonent jest bezsilny wobec wysokich rachunków telefonicznych oraz obojętności narzucającego niekorzystne warunki operatora.

Obraz ten został zestawiony z uśmiechniętym użytkownikiem FreecoNet, który z satysfakcją obserwuje, jak o każde jego połączenie walczy kilku operatorów, konkurując między sobą coraz niższą ceną połączeń. Ci operatorzy to: Crowley, EuroTelekom, GTS Energis i Netia, a wkrótce Deutsche Telekom.

Druga korzyść FreecoNet to międzyoperatorski roaming, który zapewnia darmowe rozmowy między abonentami różnych operatorów (niezależnie od tego, z jakich krajów pochodzą). Wystarczy, że np. abonent Netii, Deutsche Telekom czy France Telekom zarejestrują swoje numery we FreecoNet i wszyscy mogą rozmawiać ze sobą za darmo.

Początkowo kampania reklamowa obejmie portale internetowe: Onet.pl, Interia.pl, Chip.pl, Centrumxp.pl, Digitalpc.pl, Instalki.pl oraz Sterowniki.net.pl. Reklama pojawi się w postaci bannerów i billboardów reklamowych na wspomnianych stronach. Przyjmie też postać mailingu do użytkowników serwisu Onet.pl. Kreacją zajęła się agencja interaktywna Jamel.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy ACR.

Link do banneru: http://test.jamel.com.pl/fcn/freeconet_billboard_750x100_interia.html

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie

Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowej

Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak złośliwe boty niszczą e-commerce - i jak temu zapobiec?

Współczesny e-commerce mierzy się z rosnącym zagrożeniem ze strony złośliwych botów. To już nie tylko proste automaty zbierające dane, ale zaawansowane narzędzia wykorzystywane do nieuczciwej konkurencji, wykradania treści, oszustw reklamowych i ataków DDoS. Szacuje się, że nawet połowa ruchu internetowego pochodzi od botów – a duża część z nich działa na szkodę sklepów internetowych. czytaj więcej

News Podsłuch w telefonie - kiedy warto go zastosować i co warto wiedzieć?

Podsłuch w telefonie to temat budzący wiele emocji, ale również zainteresowania – szczególnie w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa informacji oraz ochrony najbliższych. Coraz częściej po tego typu rozwiązania sięgają nie tylko służby specjalne czy organy ścigania, ale również pracodawcy oraz rodzice. W artykule wyjaśniamy, w jakich sytuacjach stosowanie podsłuchu może być zasadne oraz jakie rozwiązania oferuje obecnie rynek. czytaj więcej

News Jak się reklamować?

„Reklama dźwignią handlu” – głosi słynne powiedzenie. Jak się jednak skutecznie reklamować? Odpowiedź jest prosta: najlepiej robić to w sposób przemyślany, nienachalny, oryginalny i atrakcyjny dla odbiorcy, a przede wszystkim wielokierunkowy, łącząc tradycyjny i nowoczesny marketing w jedną, zunifikowaną strategię. czytaj więcej