Archiwalne

FreecoNet się reklamuje

19.06.2007

FreecoNet - platforma VoIP integrująca rozwiązania wielu operatorów i umożliwiająca rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach - rozpoczął pierwszą w swojej historii kampanię reklamową.

Kampania zwraca uwagę na dwie najważniejsze korzyści FreecoNet - walkę operatorów skupionych na TelArenie (usługa FreecoNet) o obsługę każdego połączenia użytkownika FreecoNet, a także międzyoperatorski roaming. Walkę operatorów wizualizuje kreacja, pokazująca typowego abonenta korzystającego z usług tradycyjnego operatora. Abonent jest bezsilny wobec wysokich rachunków telefonicznych oraz obojętności narzucającego niekorzystne warunki operatora.

Obraz ten został zestawiony z uśmiechniętym użytkownikiem FreecoNet, który z satysfakcją obserwuje, jak o każde jego połączenie walczy kilku operatorów, konkurując między sobą coraz niższą ceną połączeń. Ci operatorzy to: Crowley, EuroTelekom, GTS Energis i Netia, a wkrótce Deutsche Telekom.

Druga korzyść FreecoNet to międzyoperatorski roaming, który zapewnia darmowe rozmowy między abonentami różnych operatorów (niezależnie od tego, z jakich krajów pochodzą). Wystarczy, że np. abonent Netii, Deutsche Telekom czy France Telekom zarejestrują swoje numery we FreecoNet i wszyscy mogą rozmawiać ze sobą za darmo.

Początkowo kampania reklamowa obejmie portale internetowe: Onet.pl, Interia.pl, Chip.pl, Centrumxp.pl, Digitalpc.pl, Instalki.pl oraz Sterowniki.net.pl. Reklama pojawi się w postaci bannerów i billboardów reklamowych na wspomnianych stronach. Przyjmie też postać mailingu do użytkowników serwisu Onet.pl. Kreacją zajęła się agencja interaktywna Jamel.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy ACR.

Link do banneru: http://test.jamel.com.pl/fcn/freeconet_billboard_750x100_interia.html

źródło: FreecoNet

News Jak wykorzystać na co dzień lokalizator GPS?

Lokalizowanie i śledzenie zarówno osób jak i rzeczy bywa tematem bardzo kontrowersyjnym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ tego rodzaju działania posiadają pewne obwarowania prawne, których musimy przestrzegać. Jednakże lista korzyści wynikających z tego rodzaju monitoringu również jest bardzo szeroka. Nowoczesne lokalizatory z systemami GPS pomagają chociażby w namierzaniu osób, naszego mienia, a także optymalizacji w przypadku wykorzystania ich do celów służbowych, na przykład we flocie pojazdów firmowych. Tego rodzaju dane lokalizacyjne są niezwykle cenne i pozwalają na bardzo wiele możliwości ich wykorzystania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Czy ładowarka do iPhone'a musi być oryginalna?

Ładowanie telefonu to codzienna czynność, która dla większości użytkowników pozostaje oczywista. Jednak wybór odpowiedniej ładowarki do iPhone’a może wpływać na bezpieczeństwo urządzenia i jego wydajność. Wiele osób zastanawia się, czy zamienniki oryginalnych ładowarek są dobrym pomysłem. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale przy odpowiednim wyborze zamiennik może być równie funkcjonalny i bezpieczny jak produkt Apple. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Jak się reklamować?

„Reklama dźwignią handlu” – głosi słynne powiedzenie. Jak się jednak skutecznie reklamować? Odpowiedź jest prosta: najlepiej robić to w sposób przemyślany, nienachalny, oryginalny i atrakcyjny dla odbiorcy, a przede wszystkim wielokierunkowy, łącząc tradycyjny i nowoczesny marketing w jedną, zunifikowaną strategię. czytaj więcej