Archiwalne

FreecoNet się reklamuje

19.06.2007

FreecoNet - platforma VoIP integrująca rozwiązania wielu operatorów i umożliwiająca rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach - rozpoczął pierwszą w swojej historii kampanię reklamową.

Kampania zwraca uwagę na dwie najważniejsze korzyści FreecoNet - walkę operatorów skupionych na TelArenie (usługa FreecoNet) o obsługę każdego połączenia użytkownika FreecoNet, a także międzyoperatorski roaming. Walkę operatorów wizualizuje kreacja, pokazująca typowego abonenta korzystającego z usług tradycyjnego operatora. Abonent jest bezsilny wobec wysokich rachunków telefonicznych oraz obojętności narzucającego niekorzystne warunki operatora.

Obraz ten został zestawiony z uśmiechniętym użytkownikiem FreecoNet, który z satysfakcją obserwuje, jak o każde jego połączenie walczy kilku operatorów, konkurując między sobą coraz niższą ceną połączeń. Ci operatorzy to: Crowley, EuroTelekom, GTS Energis i Netia, a wkrótce Deutsche Telekom.

Druga korzyść FreecoNet to międzyoperatorski roaming, który zapewnia darmowe rozmowy między abonentami różnych operatorów (niezależnie od tego, z jakich krajów pochodzą). Wystarczy, że np. abonent Netii, Deutsche Telekom czy France Telekom zarejestrują swoje numery we FreecoNet i wszyscy mogą rozmawiać ze sobą za darmo.

Początkowo kampania reklamowa obejmie portale internetowe: Onet.pl, Interia.pl, Chip.pl, Centrumxp.pl, Digitalpc.pl, Instalki.pl oraz Sterowniki.net.pl. Reklama pojawi się w postaci bannerów i billboardów reklamowych na wspomnianych stronach. Przyjmie też postać mailingu do użytkowników serwisu Onet.pl. Kreacją zajęła się agencja interaktywna Jamel.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy ACR.

Link do banneru: http://test.jamel.com.pl/fcn/freeconet_billboard_750x100_interia.html

źródło: FreecoNet