Archiwalne

FreecoNet się reklamuje

19.06.2007

FreecoNet - platforma VoIP integrująca rozwiązania wielu operatorów i umożliwiająca rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach - rozpoczął pierwszą w swojej historii kampanię reklamową.

Kampania zwraca uwagę na dwie najważniejsze korzyści FreecoNet - walkę operatorów skupionych na TelArenie (usługa FreecoNet) o obsługę każdego połączenia użytkownika FreecoNet, a także międzyoperatorski roaming. Walkę operatorów wizualizuje kreacja, pokazująca typowego abonenta korzystającego z usług tradycyjnego operatora. Abonent jest bezsilny wobec wysokich rachunków telefonicznych oraz obojętności narzucającego niekorzystne warunki operatora.

Obraz ten został zestawiony z uśmiechniętym użytkownikiem FreecoNet, który z satysfakcją obserwuje, jak o każde jego połączenie walczy kilku operatorów, konkurując między sobą coraz niższą ceną połączeń. Ci operatorzy to: Crowley, EuroTelekom, GTS Energis i Netia, a wkrótce Deutsche Telekom.

Druga korzyść FreecoNet to międzyoperatorski roaming, który zapewnia darmowe rozmowy między abonentami różnych operatorów (niezależnie od tego, z jakich krajów pochodzą). Wystarczy, że np. abonent Netii, Deutsche Telekom czy France Telekom zarejestrują swoje numery we FreecoNet i wszyscy mogą rozmawiać ze sobą za darmo.

Początkowo kampania reklamowa obejmie portale internetowe: Onet.pl, Interia.pl, Chip.pl, Centrumxp.pl, Digitalpc.pl, Instalki.pl oraz Sterowniki.net.pl. Reklama pojawi się w postaci bannerów i billboardów reklamowych na wspomnianych stronach. Przyjmie też postać mailingu do użytkowników serwisu Onet.pl. Kreacją zajęła się agencja interaktywna Jamel.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy ACR.

Link do banneru: http://test.jamel.com.pl/fcn/freeconet_billboard_750x100_interia.html

źródło: FreecoNet

News ESP32 w zastosowaniach IoT - zbieranie i przesyłanie danych

Internet of Things (IoT) to koncepcja polegająca na łączeniu urządzeń z siecią, aby mogły wymieniać dane. ESP32 idealnie nadaje się do tego dzięki wbudowanemu Wi-Fi i Bluetooth, umożliwiając bezprzewodową komunikację i podłączenie różnych czujników. Kluczowym elementem w projektach IoT jest stabilne połączenie sieciowe. Wybór między protokołami MQTT i HTTP zależy od potrzeb – MQTT jest lekkim protokołem zoptymalizowanym dla IoT, natomiast HTTP jest bardziej elastyczne i popularne, co ułatwia integrację z innymi usługami. czytaj więcej

News 6 powodów, dla których warto kupić używanego smartfona!

Nowoczesny smartfon nie musi kosztować fortuny. Coraz więcej osób rezygnuje z zakupu nowego modelu prosto z półki sklepowej i decyduje się na telefony używane. Dlaczego? Bo to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale też praktyczne i ekologiczne. Zastanawiasz się, czy warto iść tą drogą? Sprawdź 6 powodów, dla których smartfony używane to świetna opcja – także dla Ciebie. czytaj więcej

News Podsłuch w telefonie - kiedy warto go zastosować i co warto wiedzieć?

Podsłuch w telefonie to temat budzący wiele emocji, ale również zainteresowania – szczególnie w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa informacji oraz ochrony najbliższych. Coraz częściej po tego typu rozwiązania sięgają nie tylko służby specjalne czy organy ścigania, ale również pracodawcy oraz rodzice. W artykule wyjaśniamy, w jakich sytuacjach stosowanie podsłuchu może być zasadne oraz jakie rozwiązania oferuje obecnie rynek. czytaj więcej

News Malowanie proszkowe - jak jedna metoda zmieniła oblicze renowacji?

Coraz więcej osób zastanawia się, jak skutecznie i trwale odnowić metalowe przedmioty codziennego użytku, konstrukcje stalowe czy aluminiowe. Rozwiązaniem, które zdobywa coraz większą popularność ze względu na trwałość, estetykę oraz ekologiczne podejście, jest malowanie proszkowe. Chociaż metoda ta znana jest od wielu lat, dopiero teraz zyskuje zasłużoną uwagę – szczególnie na rynku lokalnym, gdzie malowanie proszkowe Łódź staje się usługą coraz bardziej pożądaną przez klientów indywidualnych i firmy. czytaj więcej

News Jak się reklamować?

„Reklama dźwignią handlu” – głosi słynne powiedzenie. Jak się jednak skutecznie reklamować? Odpowiedź jest prosta: najlepiej robić to w sposób przemyślany, nienachalny, oryginalny i atrakcyjny dla odbiorcy, a przede wszystkim wielokierunkowy, łącząc tradycyjny i nowoczesny marketing w jedną, zunifikowaną strategię. czytaj więcej