T-Mobile

T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

22.03.2018
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta.

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

„Niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy w sektorze usługowym jest umiejętność dynamicznego reagowania na aktualne trendy i wypływające z nich oczekiwania klientów. Dlatego nieustannie dostosowujemy się w T‑Mobile do zmieniających się wymagań rynkowych, jako że perspektywa klientów i ich zadowolenie są dla nas najważniejsze” - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska, komentując zachodzące w firmie zmiany.

 

T-Systems Polska odpowiedzialny za kompleksową obsługę największych klientów biznesowych

T‑Mobile Polska oferuje szereg zaawansowanych i kompleksowych rozwiązań dla biznesu i jest jednym z największych dostawców rozwiązań z zakresu ICT. Dzięki wysokiej elastyczności i umiejętności projektowania indywidualnych rozwiązań firma pozyskała w ubiegłym roku kontrakty, na obsługę COAR, MSZ i innych. Te kompetencje zostały wzmocnione dzięki pozyskaniu w 2017 roku spółki T-Systems Polska. By osiągnąć lepszą synergię działania obu firm, powołana zostanie nowa Rada Nadzorcza T-Systems, w skład której wejdą: Andreas Maierhofer (jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips. Wraz z powołaniem nowej rady nadzorczej na prezesa T-Systems Polska nominowany zostanie Mariusz Chochołek, który od 1 maja 2018 obowiązki prezesa T-Systems połączy z dotychczasową funkcją Dyrektora Departamentu Sprzedaży TA/LA w T‑Mobile. W zarządzie firmy pozostaną Alexander Bartz (Chief Financial Officer) i Dariusz Nawara (Chief Delivery Officer). Od 1 maja 2018 skład zarządu zostanie uzupełniony przez Pawła Czajkowskiego (Chief Sales Officer). Paweł zdobywał doświadczenie w Polsce i za granicą, koncentrując się przede wszystkim na rozwijaniu aspektów sprzedażowych. Ostatnio, jako wiceprezes Asseco Data System, był odpowiedzialny za Pion Infrastruktury.

Realizowane zmiany mają na celu osiągnięcie większej synergii z działalności obu spółek nie tylko w kontekście podejścia do obsługi największych klientów biznesowych, ale także zapewnienia większej elastyczności ofertowej i procesowej na etapie pozyskiwania klientów. W ramach realizowanych zmian organizacyjnych zespoły odpowiedzialne za Top Accounts w T‑Mobile Polska zacieśnią współpracę z T-Systems, aby wspólnie przygotowywać oferty i obsługiwać wybranych klientów.

Pozostałe departamenty pionu B2B będą funkcjonowały na dotychczasowych zasadach w ramach struktur T‑Mobile Polska i od 1 kwietnia 2018 roku będą kierowane przez Dyrektora Pionu B2B Piotra Markowskiego, bezpośrednio raportującego do Prezesa T‑Mobile Polska.

Piotr dołączył do T‑Mobile Polska w maju 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu B2C. Jako szef departamentu zbudował strategię rozwoju portfolio produktowego dla postpaid (najpierw wprowadzając taryfy T), a następnie innowacyjny, płaski abonament T‑MOBILE – BEZ LIMITU, oraz z sukcesem wdrożył politykę rozwoju z partnerami zewnętrznymi, w wyniku której T‑Mobile stał się pierwszym telekomem współpracującym z Netflixem. Markowski wdrożył także rewolucyjną propozycję internetu domowego FMS.

Piotr Bubak, uprzednio szef Działu Marketingu Post-Paid, przejmie obowiązki Piotra Markowskiego jako Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

 

T‑Mobile obsługą i doświadczeniem klienta buduje przewagę konkurencyjną

Strategia silnej orientacji na perspektywie klienta jest realizowana w T‑Mobile od wielu miesięcy. Skutkuje to m.in. zwiększeniem liczby salonów i pracowników Biura Obsługi Klienta, skróceniem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz wdrożeniem wielu większych i mniejszych inicjatyw, które poprawiają istotnie satysfakcję klientów. Widoczne jest to nie tylko w wynikach przenoszalności numerów, ale także we wskaźnikach takich jak ICCA czy NPS - czysto związanych z opinią klientów na temat firmy. Kontynuując przyjętą strategię działania, T‑Mobile rozwija jednostki odpowiedzialne za optymalizowanie procesów obsługowych i sprzedażowych. W ramach Departamentu Customer Experience powoła zespoły dedykowane usprawnianiu procesów, uproszczeniu dokumentacji i unifikacji standardów obsługowych.

Dodatkowo wdrożony zostanie nowy model zarządzania siecią sprzedaży, który umożliwi menedżerom regionalnym poświęcenie więcej czasu z pracownikom sklepów, a przez to m.in. lepszy przepływ informacji.

T‑Mobile wzmocni także obszary odpowiedzialne za konkurencyjność w warstwie ofertowej. W tym celu stworzy osobną jednostkę koordynującą strategię cenową, a także skonsoliduje zespoły analityczne, tworząc jedno crossfunkcyjne centrum kompetencyjne. Pozwoli to dynamiczniej zarządzać portfolio produktów i rozwijać je w oparciu o nadchodzące trendy.

Realizowane zmiany opierają się w głównej mierze o przesunięcia wewnątrzfirmowe i elastyczne zarządzenie istniejącymi już w organizacji kompetencjami. W pojedynczych przypadkach wymagają pozyskania zewnętrznych specjalistów.

T-Mobile T‑Mobile Bieg na Piątkę – każdy kilometr ma podwójną wartość

Tradycją stało się, że finał akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, odbywa się podczas wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego biegaczy oraz amatorów zdrowego trybu życia. Tym wydarzeniem jest PZU Maraton Warszawski oraz towarzyszący mu bieg na 5 km, który w tym roku będzie nosił nazwę T‑Mobile Bieg na Piątkę. Impreza, łącząca siły dwóch największych akcji społecznych - T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami oraz #BiegamDobrze - będzie doskonałą okazja do tego żeby pomagać innym… ze zdwojoną siłą. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile dostarczy system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB IoT

T‑Mobile Polska we współpracy z firmą ABARO wdraża dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A kompletny system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB-IoT. Dzięki nowemu rozwiązaniu Geotermia stanie się tym samym pierwszą w Polsce siecią ciepłowniczą w której zdalny odczyt w całości oparty zostanie o najnowocześniejszą technologię transmisji NB IoT. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej

Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcej

T-Mobile Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych

Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska podpisał umowę, na mocy której T‑Mobile będzie świadczył usługi na łączach światłowodowych Orange. czytaj więcej

T-Mobile „Jeśli Wiesz Co Chcę Powiedzieć…” w nowej aranżacji sygnowanej T‑Mobile Electronic Beats POWROTY zabrzmi na zamku w Kazimierzu Dolnym

Rok 2018 jest dla T‑Mobile szczególny pod wieloma względami. Firma pomyślnie realizuje kolejne inicjatywy, odzyskuje klientów i cieszy się rosnącym ich zaufaniem. By to uczcić, Operator przygotował szereg działań: jedno z nich – muzyczny projekt „POWROTY” doczekał się właśnie drugiej odsłony. Podjęły przy nim współpracę dwie niezwykłe kobiety i sceniczne osobowości - NOSOWSKA i ZAMILSKA, które wystąpią też na specjalnym koncercie podczas tegorocznego festiwalu Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. czytaj więcej

T-Mobile Wakacyjne prace optymalizujące sieć T‑Mobile

Kilka dni temu SpeedTest.pl opublikował wyniki comiesięcznego rankingu prędkości mobilnego Internetu. Po raz kolejny T‑Mobile Polska zajął pierwsze lokaty zarówno dla pomiarów wykonanych w technologii LTE, jak i tych w 3G/LTE. czytaj więcej

News T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami zmienia jakość wypoczynku

Od 7 do 15 lipca na plaży w Kołobrzegu oraz od 20 do 22 lipca na plaży w Ustce staną strefy akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Będą to miejsca, w którym energia uwalniana podczas aktywnego wypoczynku, zamieni się w realną pomoc dla niepełnosprawnych dzieci. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchamia nowe nadajniki w popularnych lokalizacjach turystycznych w Polsce

Wakacje mają to do siebie, że popularne kurorty w całej Polsce będą pękać w szwach, a stacje bazowe sieci telekomunikacyjnych zanotują wzmożony ruch. Dobrze, gdy w czasie urlopu można odpocząć od świata, ale nie oszukujmy się: instastories z plaży, albo YouTube’owa playlista „Przy ognisku” to jest prawdziwy „must have”. czytaj więcej

T-Mobile Apple Watch Series 3 już od dziś dostępny dla klientów T‑Mobile

Począwszy od dziś, 28 czerwca 2018 r., w ofercie T‑Mobile dostępny będzie Apple Watch Series 3 – wspaniały towarzysz prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia. Urządzenie będzie oferowane w zestawach z iPhone’ami 7, 8 i X oraz samodzielnie w wybranych sklepach T‑Mobile. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Bieg na Piątkę – każdy kilometr ma podwójną wartość

Tradycją stało się, że finał akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, odbywa się podczas wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego biegaczy oraz amatorów zdrowego trybu życia. Tym wydarzeniem jest PZU Maraton Warszawski oraz towarzyszący mu bieg na 5 km, który w tym roku będzie nosił nazwę T‑Mobile Bieg na Piątkę. Impreza, łącząca siły dwóch największych akcji społecznych - T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami oraz #BiegamDobrze - będzie doskonałą okazja do tego żeby pomagać innym… ze zdwojoną siłą. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile dostarczy system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB IoT

T‑Mobile Polska we współpracy z firmą ABARO wdraża dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A kompletny system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB-IoT. Dzięki nowemu rozwiązaniu Geotermia stanie się tym samym pierwszą w Polsce siecią ciepłowniczą w której zdalny odczyt w całości oparty zostanie o najnowocześniejszą technologię transmisji NB IoT. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej

Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcej

T-Mobile Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych

Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska podpisał umowę, na mocy której T‑Mobile będzie świadczył usługi na łączach światłowodowych Orange. czytaj więcej

T-Mobile „Jeśli Wiesz Co Chcę Powiedzieć…” w nowej aranżacji sygnowanej T‑Mobile Electronic Beats POWROTY zabrzmi na zamku w Kazimierzu Dolnym

Rok 2018 jest dla T‑Mobile szczególny pod wieloma względami. Firma pomyślnie realizuje kolejne inicjatywy, odzyskuje klientów i cieszy się rosnącym ich zaufaniem. By to uczcić, Operator przygotował szereg działań: jedno z nich – muzyczny projekt „POWROTY” doczekał się właśnie drugiej odsłony. Podjęły przy nim współpracę dwie niezwykłe kobiety i sceniczne osobowości - NOSOWSKA i ZAMILSKA, które wystąpią też na specjalnym koncercie podczas tegorocznego festiwalu Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. czytaj więcej

T-Mobile Wakacyjne prace optymalizujące sieć T‑Mobile

Kilka dni temu SpeedTest.pl opublikował wyniki comiesięcznego rankingu prędkości mobilnego Internetu. Po raz kolejny T‑Mobile Polska zajął pierwsze lokaty zarówno dla pomiarów wykonanych w technologii LTE, jak i tych w 3G/LTE. czytaj więcej

News T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami zmienia jakość wypoczynku

Od 7 do 15 lipca na plaży w Kołobrzegu oraz od 20 do 22 lipca na plaży w Ustce staną strefy akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Będą to miejsca, w którym energia uwalniana podczas aktywnego wypoczynku, zamieni się w realną pomoc dla niepełnosprawnych dzieci. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchamia nowe nadajniki w popularnych lokalizacjach turystycznych w Polsce

Wakacje mają to do siebie, że popularne kurorty w całej Polsce będą pękać w szwach, a stacje bazowe sieci telekomunikacyjnych zanotują wzmożony ruch. Dobrze, gdy w czasie urlopu można odpocząć od świata, ale nie oszukujmy się: instastories z plaży, albo YouTube’owa playlista „Przy ognisku” to jest prawdziwy „must have”. czytaj więcej

T-Mobile Apple Watch Series 3 już od dziś dostępny dla klientów T‑Mobile

Począwszy od dziś, 28 czerwca 2018 r., w ofercie T‑Mobile dostępny będzie Apple Watch Series 3 – wspaniały towarzysz prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia. Urządzenie będzie oferowane w zestawach z iPhone’ami 7, 8 i X oraz samodzielnie w wybranych sklepach T‑Mobile. czytaj więcej