T-Mobile

T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

22.03.2018
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta.

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

„Niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy w sektorze usługowym jest umiejętność dynamicznego reagowania na aktualne trendy i wypływające z nich oczekiwania klientów. Dlatego nieustannie dostosowujemy się w T‑Mobile do zmieniających się wymagań rynkowych, jako że perspektywa klientów i ich zadowolenie są dla nas najważniejsze” - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska, komentując zachodzące w firmie zmiany.

 

T-Systems Polska odpowiedzialny za kompleksową obsługę największych klientów biznesowych

T‑Mobile Polska oferuje szereg zaawansowanych i kompleksowych rozwiązań dla biznesu i jest jednym z największych dostawców rozwiązań z zakresu ICT. Dzięki wysokiej elastyczności i umiejętności projektowania indywidualnych rozwiązań firma pozyskała w ubiegłym roku kontrakty, na obsługę COAR, MSZ i innych. Te kompetencje zostały wzmocnione dzięki pozyskaniu w 2017 roku spółki T-Systems Polska. By osiągnąć lepszą synergię działania obu firm, powołana zostanie nowa Rada Nadzorcza T-Systems, w skład której wejdą: Andreas Maierhofer (jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips. Wraz z powołaniem nowej rady nadzorczej na prezesa T-Systems Polska nominowany zostanie Mariusz Chochołek, który od 1 maja 2018 obowiązki prezesa T-Systems połączy z dotychczasową funkcją Dyrektora Departamentu Sprzedaży TA/LA w T‑Mobile. W zarządzie firmy pozostaną Alexander Bartz (Chief Financial Officer) i Dariusz Nawara (Chief Delivery Officer). Od 1 maja 2018 skład zarządu zostanie uzupełniony przez Pawła Czajkowskiego (Chief Sales Officer). Paweł zdobywał doświadczenie w Polsce i za granicą, koncentrując się przede wszystkim na rozwijaniu aspektów sprzedażowych. Ostatnio, jako wiceprezes Asseco Data System, był odpowiedzialny za Pion Infrastruktury.

Realizowane zmiany mają na celu osiągnięcie większej synergii z działalności obu spółek nie tylko w kontekście podejścia do obsługi największych klientów biznesowych, ale także zapewnienia większej elastyczności ofertowej i procesowej na etapie pozyskiwania klientów. W ramach realizowanych zmian organizacyjnych zespoły odpowiedzialne za Top Accounts w T‑Mobile Polska zacieśnią współpracę z T-Systems, aby wspólnie przygotowywać oferty i obsługiwać wybranych klientów.

Pozostałe departamenty pionu B2B będą funkcjonowały na dotychczasowych zasadach w ramach struktur T‑Mobile Polska i od 1 kwietnia 2018 roku będą kierowane przez Dyrektora Pionu B2B Piotra Markowskiego, bezpośrednio raportującego do Prezesa T‑Mobile Polska.

Piotr dołączył do T‑Mobile Polska w maju 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu B2C. Jako szef departamentu zbudował strategię rozwoju portfolio produktowego dla postpaid (najpierw wprowadzając taryfy T), a następnie innowacyjny, płaski abonament T‑MOBILE – BEZ LIMITU, oraz z sukcesem wdrożył politykę rozwoju z partnerami zewnętrznymi, w wyniku której T‑Mobile stał się pierwszym telekomem współpracującym z Netflixem. Markowski wdrożył także rewolucyjną propozycję internetu domowego FMS.

Piotr Bubak, uprzednio szef Działu Marketingu Post-Paid, przejmie obowiązki Piotra Markowskiego jako Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

 

T‑Mobile obsługą i doświadczeniem klienta buduje przewagę konkurencyjną

Strategia silnej orientacji na perspektywie klienta jest realizowana w T‑Mobile od wielu miesięcy. Skutkuje to m.in. zwiększeniem liczby salonów i pracowników Biura Obsługi Klienta, skróceniem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz wdrożeniem wielu większych i mniejszych inicjatyw, które poprawiają istotnie satysfakcję klientów. Widoczne jest to nie tylko w wynikach przenoszalności numerów, ale także we wskaźnikach takich jak ICCA czy NPS - czysto związanych z opinią klientów na temat firmy. Kontynuując przyjętą strategię działania, T‑Mobile rozwija jednostki odpowiedzialne za optymalizowanie procesów obsługowych i sprzedażowych. W ramach Departamentu Customer Experience powoła zespoły dedykowane usprawnianiu procesów, uproszczeniu dokumentacji i unifikacji standardów obsługowych.

Dodatkowo wdrożony zostanie nowy model zarządzania siecią sprzedaży, który umożliwi menedżerom regionalnym poświęcenie więcej czasu z pracownikom sklepów, a przez to m.in. lepszy przepływ informacji.

T‑Mobile wzmocni także obszary odpowiedzialne za konkurencyjność w warstwie ofertowej. W tym celu stworzy osobną jednostkę koordynującą strategię cenową, a także skonsoliduje zespoły analityczne, tworząc jedno crossfunkcyjne centrum kompetencyjne. Pozwoli to dynamiczniej zarządzać portfolio produktów i rozwijać je w oparciu o nadchodzące trendy.

Realizowane zmiany opierają się w głównej mierze o przesunięcia wewnątrzfirmowe i elastyczne zarządzenie istniejącymi już w organizacji kompetencjami. W pojedynczych przypadkach wymagają pozyskania zewnętrznych specjalistów.

News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18

T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcej

T-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę

Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie

T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny

T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcej

T-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę

Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska

Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcej

T-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone

T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcej

T-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości

Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i Orange
Więcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej

News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18

T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcej

T-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę

Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie

T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny

T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcej

T-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę

Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska

Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcej

T-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone

T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcej

T-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości

Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i Orange
Więcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej